Csak szerintem szánalmas?
Olvasom itt a kérdéseket és általában mindig előjön a sebességekhez kapcsolódó témáknál az óra szerinti mért és a GPS szerinti mért sebesség.
Például van egy kérdés amelyiknél a kérdező azt kifogásolja, hogy ha valaki óra szerint 45-el megy lakott területen, mert az gps szerint csak 35-38 és stb.
Meg a megengedett sebességeknél is.
"tötymörögnek előttem 90-es táblánál 80-al, miért tart fel?"
aztán persze kiderül, hogy ő GPS-el nézi a 90-et..... Trafiknál is egyből azt nézik..
Miért várják el, hogy mindenkinek legyen GPS-e? Miért kell ennyire határon menni? Miért nem jó az óra szerint megválasztani a sebességet?
Én ezt csak a kismotoros kérdéseknél szoktam előhozni, amikor dicsekszenek a kölykök, hogy pl. az ő Simsonjuk gyári és 80-at megy.
Én gps-el csak akkor nézem a sebességet ha tényleg hosszú távra megyek és szeretnék minél hamarabb odaérni. Nekem autópályán140 alatt van egy lehelletnyit a mutató és még csak akkor megyek 130-al.
Én azt gondolom, félreérted a helyzetet. Aki írja, sem állandóan a GPS-t nézi, csak tudja, mennyi az eltérés, mert már kitapasztalta.
Nem azon van a hangsúly, hogy mivel méri az ember a sebességét. A kocsiban lévő mérő nem hitelesített eszköz, de más nincs. Arra támaszkodhat. Csak többet mutathat a valóságosnál, kevesebbet nem.
Az a lényeges, hogy az indokloatlan, aránytalan akadályozás szabálytalan.
Én nem vagyok száguldozó típus. Ha nincs mögöttes forgalom, akkor mindig alatta autózom a megengedettnek. "Kirándulni" is szoktam úgy, hogy országúton 90 helyett 60-70-nel megyek, ha nem tavarok senkit. De ha látom, utolérnek, akkor a szembeforgalomtól függgően vagy maradok lassú, hogy meg tudjanak szabályosan előzni, vagy felgyorsítok 90-95-ig, hogy ne akadályozzam.
Amit nem szeretek én sem, az az, ha valaki érzékelhető ok nélkül autózik a megengedett alatt 8-10%-kal. Azt szabályosan előzni nem lehet, viszont te esetleg mennél spiccen. (Vagy felette). A legfárasztóbb ez. Nem kell hozzá idegbetegnek lenni. Én nagyon nyugodt és türelmes vagyok, de ha így autóznak előttem, az kimerítő, s a figyelem is lanyhul. Működik bennem a szabályismeret, felelősségtudat, ezért nem fogom megelőzni, mert csak gyorsan hajtva tehetném meg. Esetleg mégis megteszem, s ollóba megyek, a szembeforgalmat is kockáztatva. Ha maradok mögötte, vonatozás alakulhat ki. Az senkinek nem jó.
Én így gondolom, meglehet nincs igazam.
Nekem nincs is Gps, sőt nem is lesz, mert felesleges. Ha valahová oda akarok jutni akkor még mindig ott van a paraszt Gps.
Tehát én csak az órára tudom megválasztani a sebességemet
Én általában nem sietek, városban 55-tel megyek (nem BP)
Országúton 80-90 (ha sietek 100)
(Általában a 90-et szoktam inkább tartani)
Most mondhatja valaki hogy de gyenyó vagyok mert van ugy hogy 80nal megyek. De szerintem személyautó elég hamar letud előzni egy másik szgk-t. Ha teherautó vagy busz ér utol akkor felgyorsítok 90re mert nekik ott van a korlátozás és nekik nehezebb előzni.
Amúgy az ember ha teheti a szabályos határ közelében menjen.
"Nekem nincs is Gps, sőt nem is lesz, mert felesleges. Ha valahová oda akarok jutni akkor még mindig ott van a paraszt Gps.
Tehát én csak az órára tudom megválasztani a sebességemet"
"Ha teherautó vagy busz ér utol akkor felgyorsítok 90re mert nekik ott van a korlátozás és nekik nehezebb előzni."
Ha nincs gps-ed akkor honnan tudod hogy 90-re gyorsítottál? Lehet csak 78-al mész. Nálam a téligumi kisebb mint a nyári, és kb 10-et csal vele az óra.
6#
Írtam hogy CSAK az órára tudok támaszkodni!
De te szerinted hány kocsiba van GPS? (mondjuk 100 autót figyelembe véve)
Régen amikor nem volt gps akkor hogy tartotad a tényleges sebességi határt?
Amúgy nem kötelező a Gps tudtommal.
Ja és nekem a nyári és a téli gumi is egyforma.
üdv
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!