Kezdőoldal » Közlekedés » Közlekedésbiztonság » Magyarországon miért van...

Magyarországon miért van annyi kátyú az útakon? Ausztriában miért nincs?

Figyelt kérdés

2013. jún. 25. 10:39
1 2
 11/19 anonim ***** válasza:
100%

Úgy látom nem értettetek meg.

A kifogásokat soroltam fel, hogy mi mindenre lehet hivatkozni, miért kátyúsodik, miért nincsenek szintben a csatornafedelek, stb.


Ha az előírt anyaggal, előírt technológiával kátyúznának, nem ez lenne az eredmény.

2013. jún. 25. 12:40
Hasznos számodra ez a válasz?
 12/19 anonim ***** válasza:
Amelyik utat meg megcsinálták a mi pénzünkön azért meg fizetnünk kell ha használni akarjuk. Fizessenek a külföldiek az autópálya használatért Mo-on, ne pedig az akinek az adójából épült.
2013. jún. 25. 12:43
Hasznos számodra ez a válasz?
 13/19 anonim ***** válasza:

"Fizessenek a külföldiek az autópálya használatért Mo-on, ne pedig az akinek az adójából épült."


Miért pont a külföldiek? Logikusabb, hogy aki használja. Én nem használok autópályát, nem olyan helyen lakom/dolgozom. Akkor miért kerüljön pont annyiba valaki másnak, aki meg napi 50 km-eket hajt rajta?

2013. jún. 25. 12:48
Hasznos számodra ez a válasz?
 14/19 anonim ***** válasza:

Azért írtam hogy a magyarnak ne keljen fizetnie mert az ő pénzéből épült fel.

Ez olyan mint hogy te veszel egy fűnyírót, és fizess érte ha használni is akarod. A magyar egyszer már fizetett ezért az autópályáért, és minden hónapban fizet érte mikor levonják tőle az adót.

2013. jún. 25. 12:52
Hasznos számodra ez a válasz?
 15/19 A kérdező kommentje:
Volt az a video a youtube-on hogy jött az aútos ausztriábol magyarországra a márciusi hóesésben. Belsö kamerás felvétel. Osztrák oldal tiszta hómentes száraz út, magyar oldalon a határtábla útán méteres hóbuckák járhatatlan út. Útak közt is csak ennyi a különbség.
2013. jún. 25. 14:29
 16/19 anonim ***** válasza:

Na de ha azt a fűnyírót nem magadnak veszed, hanem az általad befizetett adóból vásárolja a helyi önkormányzat, hogy aztán bárki elvihesse használni 20 Ft/nap díjért?

Így sokkal reálisabb a hasonlat.

2013. jún. 25. 14:34
Hasznos számodra ez a válasz?
 17/19 anonim ***** válasza:
100%

Sokszor beigazolódott, hogy az olcsó a drága és a drága az olcsó. Azért kátyúsak az útjaink, mert nem csinálják meg egyszer, de akkor rendesen. Van elég problémánk, miért az utak lennének kivételek? Bár azt is el kell mondanom, az autópályáinak minősége nem marad el a nyugatitól.

Mindig a német pályát hozzák etalonnak, de rengeteg vacak szakasz van ott is. Vagy a cseheknél, az ember fogából a tömés kirázódik a Prága Brno pályán.

Svédországban vezetek a legtöbbet, ott bár kemény a tél, valahogy nem fagynak szét az utak, és 60 tonnás kamionok járnak.

Évekig lejártam kamionnal Görögországba, nyáron rekkenő a hőség, 45 fok sem ritkaság, de mégsem olvad szét az aszfalt.

2013. jún. 25. 15:07
Hasznos számodra ez a válasz?
 18/19 anonim ***** válasza:
100%

Mert ha egyszer megcsinálnák normálisan az utat, nem tudnák felvenni évente a pénzt a kátyúzásra a "független" cégek.

Mint a parlagfű....

2013. jún. 25. 23:50
Hasznos számodra ez a válasz?
 19/19 anonim ***** válasza:
100%
Nem.tudnak kátyuzni! Nem minusz fokokban, nem csak lapáttal belehányni és párszor rácsapkodni kell. Valamint a szabálytalan/töredezett szélű lyukba öntik sokszor. Azt ki kellene vágni hogy egyenletes szélű nyilast kapjunk és abba tisztességgel bevinni és lenyomni az anyagot.
2013. jún. 26. 16:04
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!