A v43-as mozdonyban van akkumulátor?
tegnap 19:00
Ja persze, én meg űrhajós vagyok!:)
Azért be kell bekapcsolni a fázishatáron a megszakítót, ha a balfék mozdonyvezető megáll alatta!
Önerőből bekapcsolt főmegszakító nélkül nem tud elindulni, csak a segédüzemeket táplálja az akku, esetleg a segédlégsűrítőt beindítod vele, hogy elkezdje feltermelni a 60 literes kislégtartályt, hogy fel tudd emelni az áramszedőt egyáltalán...
Viszont ha felgyorsultál bármennyire, mondjuk 100-ra, és lezárás után főmegszakító, áramszedő le/ki, onnantól kezdve percek múlva is 90-100-at fog mutatni a sebességmérő, hihetetlen kicsi a gördülési ellenállás.
A gördülési ellenállás kicsi - erre a legjobb bizonyíték, hogy a trolibusz sohasem lesz olyan gazdaságos üzemű, mint a villamos, pedig pálya sem kell neki.
V43-as akku csoportja 72V ez elengedhetetlen a különböző védelmek működéséhez is.
Levegőt kaphat főlégvezetékből is, de az EP szelepek vezérléséhez kell akku fesz......
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!