Az egyik barátommal mentünk, ő vezetett. Már kezdett sötétedni, minden autós felkapcsolta a világítást. Az ellőttünk lévő kocsin vezetője nem kapcsolta fel, valamint nem működött rajta a féklámpa és belementünk. Szerencsére éppen csak, hogy hozzáértünk. Egész nagy "buli" keveredett ki, melynek az egyik járókelő vetett véget, úgy, hogy rendőrt hívott.
Véleménye szerint egyedüli hibás, aki belement, mert mindig az a hibás. Nekem úgy tanították, hogy féklámpa nélkül nem lehet közlekedni.
Azt az autót ami nem világít megbüntetik szabálysértés miatt.Mert nem világított. A haverod meg visz mindent ,ő a károkozó. Ahogy itt már többen le is írták,hogy miért.
2013. febr. 7. 14:16
Hasznos számodra ez a válasz?
12/14 anonim válasza:
Sajnot ez egy pech-es helyzet. Ugyan a féklámpa nélküli autót megbüntetik pénzbírságra, de a károkozó akkoris az aki belément a másikba. Ha mondjuk tolatott volna, akkor lenne kérdés- a tolató fél a hibás. De ha valóban csak a két lökhárító egymáshoz ért, akkor ott nincs nagy kár! Nem érdemes a rendőrökkel okoskodni,mert azzal csak rosszuljár az ember. Az hogy féklámpa nélkül nem lehet közlekedni ez tény,azonban ez a követési távolságos duma is jogos. Akármi is lesz,mindketten fogtok valamennyit fizetni.
2013. febr. 7. 22:44
Hasznos számodra ez a válasz?
13/14 ekeke válasza:
A kocsi nem volt észlelhető, továbbá a fékezés ténye SEM volt észlelhető. Ebben az esetben adott egy közlekedő, aki az észlelhetetlen kocsi észlelhetetlen fékezése ELLENÉRE mégis fékezett, és meg tudta menteni a helyzetet. Hibás, aki észlelhetetlen, hiszen ha nem észlelhető, akkor NINCS IS OTT. Ha meg nincs is ott, akkor mibe ütköztetek bele???
2013. febr. 19. 20:04
Hasznos számodra ez a válasz?
14/14 ekeke válasza:
JA és olyan szabály nincs a KRESZben, hogy mindig az a hibás, aki hátulról belemegy. Hibás, ha nem tartott követési távolságot, tehát
MONDJUK beleszállok egy kocsiba, mikor megfelelő követési távolságot tartottam. Azonban a kocsi belerohant valakibe, ezáltal se féklámpa, se megfelelő lassulás, tehát fék nélkül simán beleszállok én is. Mindenféle helyzet lehetséges.
Ebben az esetben rendőrileg a lámpátlant vonnám duplán felelősségre, biztosítóilag 50-50-re venném a kért, aztán perelj.
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik. Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!