Ha a sebesség felső határán vezetek, akkor is előzgetnek majd?
Forgalomban vezetek, és ugye az oktató 40 et enged. És folyton előzgetnek, ahol szabad, és ahol nem. Jönnek szembe, nem érdekes, záróvonal nem érdekes, éles kanyar, nem érdekes... Sokszor majdnem nekem jönnek, mert nem bírnak kicsit lassabban menni. És később megelőzni...
Az a gondjuk, hogy nem 50-nel megyek, vagy hogy tanuló vezető vagyok?
Ha majd a sebesség felső határán vezetek, mikor már jól tudok vezetni, akkor is ezt fogják csinálni?
énis 58-60 al megyek kb. ha nincs forgalom meg 65 körül városba.de ha elém kerülnek 50-el akkor sem előzöm meg őket mert ahoz legalább 60 al kéne mellé érnem és 70-75 lenne a vége ami meg már sok egy előzéshez városba. ahoz hogy dinamikusan meg tudjam előzni. ja amúgy majd tapasztalni fogod főleg ladásoknál, hogyha nekiállod előzni akkor őis nekiáll nyomni a gázt..
kint 110-120 al közlekedek, ha látok valakit közeledni a sávomba és belátható tiszta az útszakasz akkor arra törekedek hogy legalább 130 körül érjek mellé az előzéshez.
előzni mindig ugy jó ha van egy kellemes sebességkülönbözet.
Ha az oktatód nem fogja engedni, hogy 40-el többel menj akkor cseréld le, mert így soha nem fogsz megtanulni vezetni. Amúgy is roppant kevés az a 30 óra...
A másik része viszont a dolognak (erre majd te is rájössz ha már meglesz a jogsid és vezetned kell mindennap), roppant idegesítő tud lenni, hogy valaki cammog előtted. Konkrét példa: Bp, egyirányú, egysávos kis utca. Index nélkül kivágódik elém egy T majd 20 km/h-val halad, jön egy lámpás kereszteződés, a lámpa zöld. Felgyorsított, majd hirtelen lefékezett előttem mert sárga lett, beleszaladtam. Természetesen a szabályok szerint én voltam a hibás, a részletek senkit sem érdekeltek. Nem is értem miért visznek ki valakit forgalomba amíg a rutin pályán nem tanulja meg az alapvető dolgokat. Például azt, hogy ha már mindenáron meg akar állni a sárgánál, legalább pillantson a tükörbe, hiszen az azért van ott. És azt, hogy a sárga szín se véletlen van a lámpán hanem azért, hogy ne történjenek ilyen balesetek.
Kedves Utolsó!
Részben igazad van, másik részben viszont nincsen.
A követési távolság betartása a Te dolgod, és ha kint van neki a T jel, akkor meg pláne érdemesebb nagyobb helyet hagyni mögötte, pont az ilyenek miatt. Ilyen szempontból a T-s vezető jól tette hogy kitette a T betűt.
Kezdőként sokszor nehéz felmérni egy sárgánál hogy érdemes-e még erőltetni az átmenetelt, vagy már inkább nem és jobb megállni.
Egyébként - csak úgy mellesleg - ha még át akartál volna vele csuszanni, vélhetően már pirosban mentél volna át :)
Attól függetlenül abban igazad van, hogy ha egyszer kezdő, akkor igazán megvárhatta volna amíg elmész, teljesen felesleges volt besorolnia eléd.
Én is kezdő vezető vagyok és nekem is nehéz felmérni a sárgánál, hogy átmenjek, vagy ne. Általában mindig az ellenkezőjét választottam volna amíg tanuló vagyok, úgyhogy mostanában mindig megállok (persze ésszerű keretek között).
Plusz amit nem bírok megérteni, hogy folyton a seggembe jön mindenki, pedig nem 20-al cammogok, de már nagyon idegesít, hogy 30-as táblánál megyek 50-et és még akkor is dudálnak...
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!