Kezdőoldal » Közlekedés » Közlekedésbiztonság » Az új gyártású német prémium...

Az új gyártású német prémium autók sokkal megbízhatóbbak mint az olcsóbb nem prémium autómárkák? pl. Honda, Suzuki, Toyota, Ford, stb.

Figyelt kérdés
okt. 28. 12:07
1 2
 1/12 anonim ***** válasza:
96%
Silányak mind. A prémium kategóriát is utolérte az olcsósítás.
okt. 28. 12:15
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/12 Telelő Teve ***** válasza:
88%

A 40-50 milliós kategóriában igen. De fél-1 milliós szervízdíjakért cserébe ez el is várható.

A 10-20 milliós autók nem - sőt, sokkal rosszabbak, mint azonos jármű-kategóriájú Renault, Mazda vagy Fiat modellek.

okt. 28. 12:26
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/12 anonim ***** válasza:
84%
Egyrészt nem minden Audi, Merci és BMW prémium. Ott is vannak nem prémium autók. Valamint az általad felsorolt "nem prémium autómárkáknak" is van prémium autója, sőt, nekik konkrétan van prémium leányvállalatuk is: Lexus, Acura, Infiniti.
okt. 28. 12:44
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/12 anonim ***** válasza:
55%
Pont fordítva, a japán autók a legmegbízhatóbbak
okt. 28. 13:56
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/12 anonim ***** válasza:
25%
Ha a megbízhatóságot a komplexitás/nyújtott "szolgáltatás" függvényében értelmezed, akkor nem lesz nagy különbség, a prémium talán még jobban is teljesít.
okt. 28. 14:09
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/12 anonim ***** válasza:
67%
Ahogy a 4-es irja pont forditva van. Akarmilyen megbizhatosagi listat nezel, a nemet kocsik vannak a vegen, a japanok az elejen 30 eve.
okt. 28. 16:51
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/12 anonim ***** válasza:
76%
#6 Szerintem a 4-es pont ezt írta. Egyébként valóban jók a japán autók, de azért csodákat azoktól sem kell várni. Nekik is versenyezniük kell, amit olcsósítással tudnak megoldani. Annyi, hogy náluk a kaszniszerkezet az jó acélból van, így rozsdásodásodással nincs probléma, de beltérben annyi mindenen lehet spórolni, hogy azt oldalakon keresztül lehetne sorolni. Meg aztán ott van az autóiparban a konszernes gondolkodás is: Legyártanak néhány alkatrész variációt és azt legozzák össze a különböző márkákba. Ha akarnának is jót, minőséget csinálni, akkor sem tudnának, mert nincs olyan alkatrész a választékban.
okt. 28. 17:01
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/12 anonim ***** válasza:
47%
Ui.: Persze most elsősorban a Toyota és Honda-ra gondoltam. Suzuki az más tészta.
okt. 28. 17:01
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/12 anonim ***** válasza:
43%
#7: Kimaradt 1 vessző, ahogy a 6-os írja az a helyes. Pont fordítva, mint a kérdés. A költségcsökkentés mindenhol kiüt sajnos ez igaz...
okt. 28. 17:19
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/12 anonim ***** válasza:
43%

Na igen, manapság a gépészmérnökök, meg a könyvelők kb ugyanazok.


De ha a mezei pista(én) elhajt a malac f....ra, mert odamentél egy pezsóval, meg vagy lepődve.

Összerakják a gyárban, de hogy utána ki fogja szerelni, az magánügy.

okt. 28. 18:25
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

További kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!