Nem szánalmas, hogy az autósok mikor már egy érvet se tudnak felhozni maguk mellett, akkor előhozakodnak azzal, hogy a biciklis a sérülékenyebb, ezért neki kell jobban odafigyelnie?
Hm, értem. Illetve dehogy... Ha az autósok között tekernek az a baj, ha meg kerékpárutat kapnak akkor megy a hőbörgés: "De hááát az én pénzembő közlekedik...!"
Közben azt hiszem, volt egy felmérés hogy a kerékpárút jó befektetés és sokszorosan visszahozza turisztikai bevételek formájában az építési költségét.
#18 Az, hogy teljesítményadó viszont van súlyadó helyett, tehát amit te írtál, hogy évek óta nincs, csak részben igaz, félrevezető.
Amúgy más téma, írtad, hogy kerékpárra is megfizették, amíg volt. Erről tudsz bármi forrást küldeni? 30 éve biciklizem, sosem kellett miatta fizetnem.
@19: egy szóval sem írtam, hogy ne lenne teljesítményadó. Tudtommal a 11. hozzászólásban súlyadóról volt szó.
A más témáról meg annyit, hogy feltételezésem szerint a kerékpárod tömege nem haladta meg a 600 kg-ot, ami a súlyadó alsó határa volt...
Mielőtt kérdeznéd: ugyanez vonatkozik a 0 W motorteljesítményű kerékpárra is; a számolt összeget minden kerékpáros befizette.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!