Milyen trükkel tehetném lejjebb a biztonsági övet a torkomról úgy, hogy még szabályosan maradjon bekötve?
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
ma 14:26-os vagyok
jah, biztos király dolog az a kapocs hlyeség, hogyha baleset van, akkor tuti eltöri a gigádat, vagy megfolyt a biztonsági öv... tényleg ebbe az irányba kell elmenni a megoldást illetően
jah, ha van oldallégzsák, az külön érdekes, ha azt a szrt úgy megröpíti, hogy konkrétan felnyársalhat valakit
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
#13, a légzsák és az övfeszítő ezredmásodpercek alatt aktiválódik. Annyi idő alatt ez a csat még csak meg sem lazul.
Ellenben arra pont jó, hoyg akadályozza az övfeszítőt, illetve az oldallégzsák által szétrobbantva taroljon az utastérben.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
14, tudom, hogy működik az öv és a légzsák, valószínűleg veled ellentétben élőben láttam a tesztjét is párnak ;)
Ezek a csatok pont úgy működnek, ahogy kell nekik. De vegyél egyet és próbáld ki, csak egy rohadt nagyot kell rántani az övön és le is estek
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Nem állok le veled vitatkozni. Esetleg fogj egy ilyen csatot meg egy kamerát, ami tud lassított felvételt, és nézd meg, egy század másodperc alatt mennyit esik mikor elengeded.
Aztán számold hozzá, hogy ahhoz, hogy elkezdjen kioldódni, már be kell következni a balesetnek, meg kell feszülnie az övnek. Ettől fog kioldódni.
Ez tök jól néz ki amikor kézzel rángatod, de amikor a baleset bekövetkezte után 10 ezredmásodperccel az övfeszítő megrántja az övet, 20 ezredmásodperccel később pedig robban a légzsák, ez a szar még csak el sem kezdett leesni.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
ma 14:26-os és ma 16:52-es vagyok
majdnem jól mondja, az előző, 16-os
csak éppenséggel balesetnél a gyorsulásra-lassulásra a légzsák nyílik először, ezredmásodpercekben mérhetően, majd az övfeszítő meg általában akkor aktivizálódik, amikor megindul a test tovább és kezdi megfeszíteni az övet, de akkor már a légzsákok fújódnak már fel.... vagy ha kis csattanás van, akkor esetleg az öv meg se feszül, de a légzsák aktivizálódik
és ha le is jön az a szr róla és nem nyársal fel senkit, mert nincs oldallégzsák, akkor is az öv a nyaknál fog megfeszülni, eltöri az illető gigáját, mert alap esetben szr az üléspozíció, öv, stbstb
továbbá ... mint mondom, sok autónál be lehet állítani az ülést, a kormányt, az övet is így-úgy
de sokan szr üléspozícióban is vezetnek, legjobb példa erre azok, akik a fogukkal kormányoznak, mert azt hiszik, hogyha előlrébb vannak, akkor többet látnak, meg szükségét érzik annak, hogy lássák a kocsi orrát, amit nem szükséges látni ahhoz, hogy tudja az ember, hogy ott van és stbstb
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Igen, ahogy előzőek is írják, ez a csat kb annyita kényelmes, mintha be sem kötnéd az övet.
Amikor baj van, csak nagyibb kárt okoz, mert nem elég hogy az öv a nyakadnál ránt meg, de még nem is feszes, szóval garantáltan giga+csigolyatörés
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
Szerintem érdeklődj a Honda szerviznél valami biztonságos megoldásról.
Esetleg kismamáknak való kiegészítést keress.
A fent linkelt csatt nekem azért nem szimpatikus, mert övfeszüléskor leold, vagyis ha baleset ér, akkor az öv ugyanúgy a nyakadnál lesz.
További kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!