ez mire jó hogy feleslegesen kockáztassák az emberek életit meg a repüllőgépeket ahelyet odacsinálnának normális és biztonságos repteret a közelbe
2022. aug. 16. 21:07
1/9 anonim válasza:
Rettentő drága dolog repülőteret építeni, és az sincs csak úgy magában: kellenek odavezető utak, vasút, telco és más infrastruktúra, pl. komoly áramellátás. A telkek mindenütt szörnyű drágák, és a legtöbb helyen eleve képtelenség összevásárolni annyit, hogy ráférjen egy reptér. Úgyhogy még mindig ezek a repterek jelentik helyben a legjobb megoldást.
2022. aug. 16. 21:25
Hasznos számodra ez a válasz?
2/9 anonim válasza:
Talán mert nincs jobb hely a közelben, ahhoz meg nagy a repülőtér forgalma, hogy csak úgy megszüntessék.
Amúgy kicsit off, de a cikk "szerzője" nem elég, hogy lenyúlt valami amerikai cikket, de ahhoz is túl fogyatékos volt, hogy a lábban megadott magasságokat átváltsa méterbe.
2022. aug. 16. 21:27
Hasznos számodra ez a válasz?
3/9 anonim válasza:
inkább a nyelvtan iránt érdeklődj.
2022. aug. 16. 21:41
Hasznos számodra ez a válasz?
4/9 Beviz Elek válasza:
Legalább egy közlekedési lámpát kirakhatnának, mint itt:
Nyilván azért nem szüntetik meg, mert másképpen nem lehetséges megoldani a reptéri forgalmat.
Amúgy meg mindegyik reptér biztonságos. Az ilyen is. Ha nem lenne az, akkor nyilván tilos lenne a használata is. Nyilván megfelelő képzettség és rutin kell hozzá amit megkövetelnek a pilótáktól.
2022. aug. 16. 22:33
Hasznos számodra ez a válasz?
6/9 anonim válasza:
Azért nem szüntetik meg őket, mert van rájuk igény. Vannak emberek, akik az adott úticélra repülőgéppel szeretnének eljutni, mégpedig annyian, hogy meg is éri azokat a repülőket elindítani. Úgyhogy kell repülőtér, ahol fel- és leszállhatnak.
Csak néha ezt a repülőteret nagyon nehéz megépíteni. Baromi kényelmes lenne, ha minden repülőtéren lenne két párhuzamos, négy kilométer körüli pálya, vízszintesen úgy elkülönítve, hogy egyszerre is használhatóak legyenek, körben pedig síkság lenne, hogy akár 100 km-es távolságig is egyenesen lehessen emelkedni és süllyedni, csak a siklószögre kelljen figyelni. De nem mindenütt van ennyi hely, úgyhogy izgalmas megoldásokat kell kitalálni. Innsbruck esetében például nem lehet azért elbontani az Alpokat, hogy egyszerűbb legyen a pilótáknak a fel- és leszállás.
2022. aug. 17. 05:15
Hasznos számodra ez a válasz?
7/9 anonim válasza:
3: Inkább maradtál volna az olvasásnál, mert nálad is van hiba, úgy szintén a fejedben is. :P :D
2022. aug. 17. 18:54
Hasznos számodra ez a válasz?
8/9 anonim válasza:
Mert ha megszűntetnék ezeket, akkor is tudnának írni top 10 legveszélyesebb repülőtér listát. Akkor azt kérdeznéd meg, hogy azokat miért nem szűntetik meg. Hát azért, mert ha azokat is megszűntetik, még akkor is lehetne toplistát írni. Akkor megint azt kérdeznéd meg, hogy azokat miért nem szüntetik meg. Hát azokat is azért nem szüntetik, mert akkor is tudnának még toplistát írni. Egészen odáig, ameddig az összes repülőtér be nem zár. Akkor viszont az lenne a bajod, hogy miért nincsen repülőtér.
2022. aug. 18. 02:03
Hasznos számodra ez a válasz?
9/9 MGéza válasza:
Mert nem tudják. Az ilyen szigetek gyakran akkorák, mint egy nagyobbacska falu, és ebbe ennek is bele kell férnie, különben lemondhatnának a fő bevételi forrást jelentő turistákról. Másrészt, sok ilyen reptér a Csendes-óceán közepén van, hogy a fenébe mennének oda, helikopterrel? Európában, Földközi-tengeren még oké.
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik. Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!