Kezdőoldal » Közlekedés » Közlekedésbiztonság » EU-n belül nem lehet olyan...

EU-n belül nem lehet olyan mint az oroszoknál, hogy egy gépjárművet a hiány miatt ABS, övfeszítő és légzsákok nélkül állítsanak forgalomba?

Figyelt kérdés
2022. máj. 22. 02:46
 1/9 anonim ***** válasza:
Ilyeneket tuti nem fognak az EU-ban engedni, egy elektromos ablakot vagy aohgy a Merci tette elektromos ülés állitást inkább kihagynak, biztonsági előirásokat most is szigoritják nyáron az új autókra nézve az EU-ban.
2022. máj. 22. 04:10
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/9 anonim ***** válasza:

Itt a link is, szóval tuti nem lesz ilyen orosz módszer... Az oroszok hajlamosak drasztikusabb lépésekre, úgy gondolom ők egy kicsit jobban tesznek a környezetvédelemre...


[link]

2022. máj. 22. 04:12
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/9 anonim ***** válasza:
77%
Nem, mert nem vagyunk egy 1960-ban ragadt szarkupac ország, mint Oroszország.
2022. máj. 22. 05:22
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/9 anonim ***** válasza:
Nekem jobb kérdésem lenne. Hogyha 2030-35 körül végleg ki akarják vonni a belső égésű motoros kocsikat, akkor még miért gyártják azokat? És ha bekövetkezik az elektromosra való végleges átállás hova lesznek rakva a benzinesek és be fogják-e számítani egy esetleges másik autóba a belső égésű motoros autókat?
2022. máj. 22. 06:57
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/9 anonim ***** válasza:
100%

A kötelező biztonsági berendezések a jármű típusengedélyéhez kötöttek. Az eu-s szabályok miatt az abs, övfeszítő és hasonló biztonsági felszerelések kötelező tartozékai a járműnek, enélkül nem kaphat típusengedélyt.

Az, hogy 2035-ben ki akarják vonni a forgalomból a belső égésű motoros járműveket, az jelenti, hogy 2035 után nem kaphatnak eu-s típusengedélyt. A típusengedély után 1-2 évvel hozzák forgalomba az adott típust és általában 8-10 évig gyártanak egy modellt. Tehát az a 2035 akár 2050 is lehet a jelenlegi tervek szerint.

2022. máj. 22. 07:30
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/9 anonim ***** válasza:
91%
Az oroszoknak nem nagyon számít az emberélet, ezt tapasztalhattuk a történelem során. Még a sajátjaik élete sem.
2022. máj. 22. 08:27
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/9 anonim ***** válasza:
100%

4es

Nem vonják ki sem végleg, sem sehogy belső égésű motoros autókat. Hanem 2035-től nem lehet majd új benzines és dízeles autót forgalomba helyezni. Vagyis 2035-től szalonban új autót már csak elektromosat lehet majd venni. Meg gondolom hidrogén hajtásút.

2022. máj. 22. 08:54
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/9 anonim ***** válasza:

Pedig már többször lelett itt is írva hogy nem fognak semmit betiltani.

Nem tiltották be a Trabant, Wartburg, IFA, Lada, MTZ, tehát semmit se.

EZ mind 60 éves teknikák és még mehet a közúton most is .

Igaz már ezeket se gyártják , de üzemelnek még.

Ha ezek az autók működnek , akár 100 év mulva is mehetnek a közúton.

2022. máj. 22. 10:48
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/9 anonim ***** válasza:
100%

#8 Fején találtad a szöget. Pár éve mindenki azt hitte, hogy 2025-ben eltűnnek a belsőégésű motorok, mert az Audi vagy ki azt mondta. De szövegértésből igencsak megbukhatott az összes marha, mert csak arról volt szó, hogy nem fejlesztenek tovább belsőégésmű motorokat, de a meglévőket ugyanúgy gyártani fogják és árulni őket. Aztán itt van a 2030-as évekre tervezett lépés, hogy nem árulnak több ICE autót, de soha senki egy szóval nem mondta, hogy a meglévőket is kitiltanák.


Az emberek igazán megtanulhatnának olvasni, persze tudom, ez sokaknak nehéz, de azért jó lenne.

2022. máj. 22. 11:01
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!