Csak szerintem lett volna több értelme a 67-es számú főút helyett az M9 autóútat tovább épülni?
Először is semmi bajom a 67-es út 2x2 sávosra átépítésével, előbb utóbb kellett volna ez is.
Viszont én gyakran járok a 61-es számú főúton Böhönye - Kaposvár szakaszon rengeteg kamion és autó van, szinte folyamatos forgalom. Kaposvárnak is inkább a K-Ny-i forgalom irány a mérvadó.
Jártam a nagyjából átépített 67-es úton is többször, de kamiont szinte nem is látok, autók is csak a kaposvári bevezetőn vannak én is csak a jobb útminőség miatt megyek arrafelé, meg ugye nincs forgalom (amúgy 9km-el hosszabb, mint a rövidebb út). Szigetvár felé sem nagyon van forgalom.
Ha el is készül ez az út a forgalom nagy része Budapest irányába fog menni, mivel Kaposvár felől Fonyódig már van egy út és inkább arrafelé megy az átlag autós. Nagykanizsa felé meg ott van a 61-es út.
Kaposváron kívül nem sok irány van, talán még Szigetvár, de arrafelé nincs határátkelő, ami kellene, hogy legyen tranzit forgalom, Pécsről meg ott az M6 Budapest felé (amúgy szerintem oda is inkább K-Ny irányú autópálya kellett volna, de ebbe most nem vitázok).
Az M9 autóútat már régebb óta ígérték, a kaposvári elkerülő út már legalább 15 éve megépült azóta semmi. Most egy új terv szerint az épülő M76-os autóúttal tervezik összekötni a kaposvári elkerülő utat. Ez jelenleg csak terv.
Akkor nem lett volna jobb a kaposvári elkerülő utat tovább épülni Böhönye irányába 2x2 sávon és akkor már csak kb. 40km hiányozna (Böhönye-Hollád M76), hogy Kaposvárról Zalaegerszegre legyen egy közlekedési folyósó?
A kérdés csak az én véleményem, de ez valahogy nem stimmel.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!