Ami most eszembe jut, hogy csak jobb oldalra lehet parkolni, úgysem tartja be senki.
2021. ápr. 6. 20:52
Hasznos számodra ez a válasz?
2/26 anonim válasza:
Azt, hogy bizonyos egyirányú utcákba szembe is behajthatnak biciklisek. Alapból nem lenne baj ezzel, csak sokan nem értik, vagy nem akarják érteni, hogy ez nem minden egyirányú utcára vonatkozik, csak arra ahol külön tábla van.
2021. ápr. 6. 21:23
Hasznos számodra ez a válasz?
3/26 anonim válasza:
Nappal jó látási viszonyok között ne kelljen kivilágítani a kocsit.
2021. ápr. 6. 21:25
Hasznos számodra ez a válasz?
4/26 anonim válasza:
Autópályás 130-as sebességkorlátozást 150-re, esetleg 180-ra emelném azokon a szakaszokon, ahol a mostaninál magasabb is biztonságosan működne.
2021. ápr. 6. 21:29
Hasznos számodra ez a válasz?
5/26 anonim válasza:
A jobbkézszabályt, mivel ez a jobbos közlekedés szempontjából egy oltári nagy f.szság; tehát ezt azonnal megváltoztatnám balkéz szabályra. Ugyanis amikor hazánk áttért a jobbra tarts szisztémára, elfelejtették tükrözni az - addig valóban értelmes - jobbkézszabályt. Egy teljesen értelmetlen szabályt követünk már hosszú évtizedek óta...
2021. ápr. 6. 21:30
Hasznos számodra ez a válasz?
6/26 anonim válasza:
#1
Ennek a szabálynak az a lényege, hogy balesetveszélyes forgalommal szemben parkolni.
Kis forgalmú utcákban ez nem nagy ügy (be sem tartják sokan), de általában a balesetek sem ott történnek.
Gondolj el, forgalommal szemben parkolsz, baloldalon ülsz vezetőként. Elinduláskor áll előtted egy autó, nem látod a szemből érkező 50-70-90-el közeledőt, akinek elsőbbséget kellene adnod.
Ennyi miatt nem hülyeség a tiltás.
2021. ápr. 6. 21:32
Hasznos számodra ez a válasz?
7/26 anonim válasza:
#5: Remélem csak egy megkésett áprilisi tréfa ez.
2021. ápr. 6. 21:33
Hasznos számodra ez a válasz?
8/26 anonim válasza:
7: Kereszteződéseknél nem látni be rendesen jobbra a kisutcákba, ellenben bal oldalra sokkal nagyobb távolságot belátsz. Nem véletlenül volt eredetileg a balos közlekedéshez kitalálva a jobbkézszabály.
Ez nem atomfizika, csak józan ész...
2021. ápr. 6. 21:41
Hasznos számodra ez a válasz?
9/26 anonim válasza:
- indokolt esetben legyen átléphető a záróvonal. (pl. lerobbant autó a sávban, 20-szal vánszorgó munkagép, stb.)
- 3+ sávos pályán lehessen a belső sávban kisteherautóval menni.
- A kiegészítő táblás "gyerekek" tábla ne jelentsen 30-as korlátozást.
- kerékpár és smkp megengedett sebességét emeljék 50-re.
2021. ápr. 6. 21:44
Hasznos számodra ez a válasz?
10/26 anonim válasza:
#8
Érdekes, mert pont jobbra látunk be többet egy kereszteződésben. Balos közlekedésnél. Amiről szerinted áttértünk, vagy mi?
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik. Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!