Kívánom a gyorshajtást, mit tegyek ellene?
De álszentek vagytok, persze, ti biztos nem mentetek gyorsan vagy nem szerettetek volna fiatalon menni.
Én vállalom, hogy lepontozzanak, nem érdekel úgy is a politika kategóriába kapom a piroskákat.
Lényeg, hogy én 17 voltam amikor kaptam a jogsit, nem tudtam annyira vezetni, (most sem) , de gyorsan szerettem menni, egy kis pici 68 lóerős Swiftecském volt van felénk egy elkerülő egy olyan 3-4 km ami elkerülni a várost, na ott első alkalommal végig mentem , megnéztem van e rendőr ha nem volt akkor kitapostam a kitaposhatatlant, azon a szakaszon siekrült felgyorsulnom 120-ra majd 140-re és imádtam ahogy senki se jött szembe ( mert vasárnap volt és se kamion se semmi nem jött akkor ) nekem meg a kocsim majd szét esett, azok a hangok... te úristen , az maradandó, amikor ki akar esni az ajtó meg a ülés nyikorog, ablak le akar esni. Ez élmény volt számomra. Most ha újra csinálnám, akkor nem a sebesség érdekelne hanem a hang, igaz gyári volt minden rajta , de hármasba mentem 100-al akkor olyan hangja volt mint ha 140-el mentem volna.
Na, midezt úgy győztem le, hogy orosz autóbalesetes videókat nézek, azután én egy km-vel sem lépem túl a sebességet mert rossz nézni mi lesz akár egy 3-as vagy 5-ös BMW-ből.. hát még egy Swifttel ( ja , most is Swiftem van, szeretem. ).
12
Hát Oroszország közlekedési kultúrája az egy más világ :) Igaz hogy a magyarok vezetési stílusa nagyon lassú de inkább ez mint az oroszoké.Orulet ami ott folyik
Nekem van 3 autóm. Mindegyik autómat másképp vezetem, más stílusban. Van coupe, egy egyszerű hatchback és egy kisteherautó. Egyáltalán nem értek egyet azokkal, akik azt állítják, hogy az autónak nincsen semmi köze ahhoz, hogy hogy mennek vele. Saját bőrömön tapasztalom.
Szóval én vennék inkább egy másik kocsit, ami sokkal lomhább. Akár egy terepjárót, egy kisteherautót vagy egy SDi golfot. Ezekben már nem fogod annyira azt érezni, hogy nyomnod kéne.
Menj el pályanapra, ott szabad és kontrollált körülmények között ki tudod próbálni mit tudsz te és az autó. Közúton semmiképp nem jó a határokat feszegetni, mert nem tudod hol lesz az a pont amikor "nem adja ki".
A másik ami szintén ajánlott egy vezetés technikai tréning.
Ott meg lehet tapasztalni milyen egy vészhelyzet lekezelés különböző tempóval. Mert egyenesen menni mindenki tud, de vészhelyzetben nagyon nem mindegy, hogy 1mennyiről kell megállni.
Csak egy kis gondolatébresztő:
A KRESZ szabályait meg lehet szegni, a fizika szabályait annál nehezebb. Márpedig ott a mozgási energiád négyzetesen arányos a sebességgel.
Képzeld el mekkora utat teszel meg ha 130nál állóra fékezed az autód.
Ha 150el teszed ugyan ezt, akkor ugyanakkora fékút után a sebességed még több mint 70km/h marad. Nem mindegy.
17
Ja.Ha meg szar a fék akkor még rosszabb lesz a helyzet.Meg ugye nem érdemes nem megfelelő műszakival rendelkező vagy öreg autóval 130 fölött menni.Nekem egy 24 éves jó állapotban lévő opel Astra f-et van,érzem hogy a kocsi kívánja a nagyobb sebességet meg 140-nel is de nem igazán mernék vele gyorsabban menni,mert hiába van meg a műszakija,megis már egy öreg kocsiról beszélünk...
Ja, más meg a nejedet kívánta meg... Vagy szét kívánja rúgni a seggedet, csakúgy szórakozásból...
Tudod azért kellene a vezetéshez némi érettség, hogy az embert ne a kívánságai rángassák, hanem használja az eszét.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!