Rosszul beállított fényszóróval átmegy a kocsi a műszakin?
Műszakin ellenőrzik, beállítják.
Aztán van, aki gyorsan „helyrehozza” a szerencsétlen műszakis „eltolását”, mert ahogy az beállította, tompítottnál nem lát elég jól.
És, amit írtak, izzócseréknél csodákat lehet tenni.
Az alapbeállítás nem jó az autó minden helyzetére; pl. hátul ülő két-három nagydarab ember és/vagy nehéz anyagokkal jól megpakolt csomagtartó. De nem is feltétlen kell nagyon nagyarányú hátsó terhelés. És nem minden autóban van automatikus szabályzás, még műszerfalas kézi állítási lehetőség sincs mindig. Vagy van, de fogalma sincs róla a vezetőnek, hogy van, vagy hogy hogyan kell használni.
Nameg a háborgó tenger felszínét utánzó magyar útfelületek; a bólogató autók is tudnak kellemetlenkedni, ha nem is folyamatosan világítják tompítottnál is a fák tetejét.
(Ha ez nem elég, épp most kezdődik a gyenge ködben, vagy kis ködfolt miatt bekapcsolt aztán úgyfelejtett, könnyet csorgató hátsó ködlámpák időszaka.)
Nincs az rosszul beállítva, csak feltekerik a magasságállítót, mert a lámpák már nem világítanak fel 15 fokban mint régen, hanem gyakorlatilag csak vízszintesek.
Az automata szintszabályzót pedig nagyon nagyon régóta kötelezővé kellett volna tenni.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!