Mire jó az M0 déli-keleti részén a 10 km hosszú útszűkület, ha láthatóan nem csinálnak az úttal semmit?
Most voltunk a napokban Hollandiában otthonról, autóval.
Ne legyünk annyira elkeseredve - Csehországban sokkal-sokkal rosszabb a helyzet a D1-es pályán Brno-tól Prágáig végig, gyakorlatilag több a 80-ra korlátozott elterelés, mint a normális szakasz, és a sávok olyan szűkre vannak szabva az elterelt részeken, hogy két autó egymás mellett nagyon neccesen fér el, így aki menni akar, és kicsit szélesebb a járgánya, az elfelejtheti az előzést, hiába van két sáv.
Vagyis kettes szerinted normális dupla, tripla menetidőkkel bejutni dolgozni, vagy hazamenni onnan, csak mert máshol még rosszabb a helyzet? :)
Szerintem meg nem normális, hogy 2 éve így kell élnie a környékbélieknek, így kell dolgoznia a kamionosoknak, stb. Kisgyerekesek nem tudják, hogy odaérnek-e időben a gyerekért az oviba, vagy reggel beérnek-e a kisiskolás gyerekekkel a suliba. Konkrétan volt időszak, hogy minden héten más terelés volt, már nem mertem elindulni otthonról, mert azt sem tudtam aznap éppen hol tudok felmenni az M0-ra, csúcsidőben hazafelé M1 irányából meg meg se említsük ugye. Kommunikáció persze zéró, határidő tologatva, szakértő keresés folyamatban, kiiit érdeekeeel. De egy stadiont feltudunk húzni 2 nap alatt. :)
Az eddigi csúcsom Érd belvárosából a csepeli Auchan 2 óra és nem volt baleset. NIF én így szeretlek! ^_^
Megjegyzem pont azért költöztünk oda ahova, mert normál helyzetben 20 perc alatt beérünk a munkahelyeinkre. Tartott mindez félévig (meg a karantén ideje alatt) és most úgy tűnik a híd miatt tartani is fog beláthatatlan ideig még.
További kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!