B kategóriás forgalmi vizsgán hány hibát véthetek? Vagy eleg 1 és bukok?
Hát ha pl benézel egy behajtani tilos táblát és behajtasz akkor az biztos bukó
Ha mondjuk körforgalomból kifelé jövet nem nézel a tükörbe az csak 1 kis hiba,meg az is ha véletlen lefulladsz egyszer (nekem csak ez a 2 hibám volt, nem buktam :D )
Szóval vannak is hibák és nagy hibák...nem tudom mennyi és milyen kis hibák vezetnek bukáshoz,de a nagyból bővel elég egy és már kapásból bukás van
Rossz taktika úgy készülni a vizsgára, hogy "mennyit hibázhatok"
Vizsgabiztos függő, hogy az apró hibákkal mennyire foglalkozik, és azok többsége technikai jellegű, hibapontot adhat pl olyanokért, hogy kanyarodás közben nem egyenletesen tekeri a kormányt a vizsgázó, nem ideális nyomvonalon halad, lefullad a járművel, stb.. hibapontot adhat, vagy nem foglalkozik ezekkel, tehét a vizsgázónak is jobb, ha nem agyal azon, hogy mit csinálhat a vizsgabiztos.
Nagyon-nagyon ritka az, hogy valakit 10 hiba miatt buktatnak meg a forgalmi vizsgán.
Egyetlen hiba miatt meg lehet bukni, az pedig a "közlekedési szabályt sértett".
Ezt nem szabad elkövetni a vizsgán, erre kell figyelni, és ebbe bármi bele férhet.
Zárővonal érintés, tábla figyelmen kívül hagyása, bizonytalanság (nem ismeri fel a közlekedési helyzetet), és a többi, külön jegyzett azonnali bukást jelentő hiba is ide vezethető vissza (balesetveszélyes helyzetet teremtett, az oktatónak közbe kellett avatkozni, stb)
Tehát a vizsgán annyi a feladat, jogy a szabályokat betartva, végig menni a kijelölt útvonalon, végrehajtani a kért utasitásokat -erre kell koncentrálni, nem a vizsgabiztosra, aki lehet egy rendes fazon, vagy kevésbé rendes...
Vizsgalap kép van fönt az interneten, de azzal sem leszel okosabb, az a hiba, amit a vizsgabiztos hibának jelöl.
Ha például sávot váltasz és nem indexelsz, azonnal megbuksz.
Ha a zebra mellett bámészkodik valaki és te nem állsz meg neki, megbuktál.
Ugyan ez van, ha épp kanyarodsz be egy utcába és a járdán épp átmenne valaki az úton.
Nem szabad akadályozni a forgalmat azzal, hogy túl lassan mész (sokan szokták ezt csinálni, mert hogy akkor biztos nagyon jó lesz a vizsga).
Ha az oktatódnak bele kell nyúlnia a kormányba vagy bármelyik pedálba, akkor is azonnali bukó. (Pl: későn kezdesz el fékezni vagy centizel valami mellett)
Mögém szerencsére nem fért be a vizsgáztató, ezért az oktatóm mögé ült. Főúton 90 helyett olyan 70-el mentem, az oktatóm pedig észrevétlenül nyomta a gázt magánál, hogy menjek már gyorsabban. :D
Amikor vizsgaztam volt 1 fő aki a telephely kapun kigurult, ment 2m t összesen majd bukott. :) nem kötötte be az övet. Szal egyből azonnal is lehet bukni. Igaz az öv az nagy balaxság. De több apró hiba is vezethet bukáshoz. Nekem 1 hibapontot adtak anno azėrt mert az egyiranyú utca bal oldalara kanyarodtam (ez ok) viszont ott mentem vegig mert balra kellett kanyarodni (ez nem ok) az út kb 20m volt.
Helyesen az lett volna hogy bekanyarodas utan atsorolok jobb oldalra majd a 20m utan vissza a balra.
Kedves 4-es
Gondolom azért kellett volna a tükörbe néznem,hogy hátha közbe egy biciklis a nagy semmiből odavarázsolta magát
Gondolom a vizsgabiztosomnak ez valamiért nagyon lényeges ,még a párhuzamos parkolásnál is mert én oda azért behúztam volna magamnak egy hiba vonalat,de ő nem :)
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!