BMW E92 320D előjöhető hibák? Mit kell jól megnézni vásárláskor rajta?
Kedves kérdező! Azt nem mondtad hogy teli e vagy verve lóvéval.
Megnéztem a videót. Legelőször is.
1. Egy 3 literes dieselt amit gyárilag 290 ló környékére lőttek be Nem húznám 340 ig. az már baromi sok neki. Ezek a motorok szénné vannak könnyítve.
2. Részecskeszűrö... Nem véletlenül van benne. A tisztítási eljárások minden autóra igazak, vagyis ha tönkremegy cserélni kell. Egy valamire való tervező banda nem csinál olyan hibát hogy egy eltömődött szűrő miatt kigyullad az autó.
3. Fogyasztás. A tulaj nem fogja elmondani hogy mennyire tudnak ezek is fogyasztani. Gondolj bele. Nagyobb erőt csak úgy lehet elérni, ha több szénhidrogént itt most gázolajat égetünk el a motor égésterében. Lehet miatta háborogni, de többlet teljesítmény csak többlet fogyasztással lesz. Ha kihasználod amit a módosítás után tud akkor többet is fogyaszt. Csodák nincsenek.
4. Látom automata váltós. Láttad a srácot amikor lepadlózta? Teltek a másodpercek, és a motor meg a váltó csak hezitált. Érdekes egy mai sportos automata váltó ilyet nem csinál. Az hogy van rajta sport üzemmód az annyit jelent, hogy tovább engedi forogni a motort. Nem 3000-nél vált hanem engedi kiforogni a motort pl 6000-ig.
Nekem akkor befejeződött a BMW gyártása amikor befejezték az E30 as sorozat gyártását. Érdekes én régen nagyon BMW meg Audi párti voltam. Az Audi is ott fejezte be az autógyártást hogy Quattro S1.
És legvégül elvben Sportató könnyűnek kéne lennie,de ólóm nehéz! Ezt rakjad össze fejben, utána lehet isteníteni.
lol,túl sok a fogyasztása? egy e90nek nem a fogyasztása fog mellbe vágni. :D
ám én is e90et fogok vagy e60at venni de 2.5 benzint... megkimélem magam sok szivástól
Nem vagyok szakember, egyszerű BMW tulajdonos voltam, amiben ugyanez a motor volt.
Az egyik legnagyobb gond anyagilag a vezérlés szett csere, kb. 4 nap és mindennel együtt nem ér meglepetés, ha fél millót zsebre teszel előtte, (de ez természetesen magán szervízre vonatkozik, nem pedig a márkaszervizre).
https://www.youtube.com/watch?v=H91j7DZ66lA
Sajnos hátulvezérelt az N7-es motor ahogy a videóban is látható, a tűzfal felől van a vezérlése, 3 db kb. Simson láncnak mondható kisebb, nagyobb lánc van benne és csak motor kiemeléssel oldható meg a csere.
Ilyenkor cserélnek több kisebb dolgot is, pl. olaj, vízpumpa, esetleg főtengely ékszíjtárcsa, szimeringek stb.
Vásárláskor te nem biztos, hogy észreveszed ha meg van nyúlva (kb. 150.000. km a csereperiódusa), ettől többet egy lánc szettel nem igazán érdemes menni, aki ért hozzá, az kiszúrja rögtön a hangján.
Ha sok a városi közlekedés, elkokszolódhatnak a swirl csappattyúk, az sem lesz olcsó.
Turbo gondom nem volt, ha viszont nagy gázadáskor "fütyül" akkor az is lassan sorra fog kerülni.
Vw Tiguan semmivel nem rosszabb, igaz nem BMW élmény, viszont a szervizelés kb. 50 %-a a BMW-nek.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!