Kezdőoldal » Közlekedés » Egyéb kérdések » Más is egyetért, hogy a német...

Más is egyetért, hogy a német közlekedés annyira mégsem jó?

Figyelt kérdés

Én laktam Münchenben, egyáltalán nem tartom jónak a közlekedést.


Amiben nagyon jó Németország, az a távolsági közlekedés.Az gyorsforgalmi hálózat pókhálószerűen hálózza az országot, Münchenben meg gyűrűk vannak.



Amiben viszont sokkal rosszabb, mint Magyarország, az a városi közlekedés.

Ha állsz a lámpánál és zöldet kapsz, akkor mindenki indul mindenfele.Zöld van neked és jobbra akarsz fordulni, zöld van a gyalogosnak, a biciklisnek, meg, a szembejövőnek is.

Ez az ún tele zöld, ami csak a közlekedők szívatására szolgál.

Miért nem jó úgy, hogy az autós pirosat kap, akkor a gyalogos-biciklis zöldet?


Nálunk szerencsére nem olyan gyakori ez az elmebetegség.


Aztán, ami még bicskanyitogató, minden parkoló fizetős,még a plázáknál, nagy hipermarketeknél is.

Ilyet az én városomban is próbáltak Magyarországon, fizetőssé tették az Árkád parkolóházat, sokáig nem volt fizetős, mert esett a vásárlók száma.


Jellemzően itthon, gyakran szidom a magyar közlekedésszervezést, de ott visszasírtam.



2018. júl. 22. 17:41
 1/9 anonim ***** válasza:
82%

És akkor most okosabbnak érzed magad, hogy okoskodtál egy sort?


Amúgy abszolút nem így van.

2018. júl. 22. 17:43
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/9 A kérdező kommentje:

1#


Cáfold meg.

Próbálj Münchenben ingyenes parkolóhelyet találni.


Valószínű valami majom zöld politikusok kilobbizták,hogy legyen fizetős szinte mind és akkor majd a német átül a buszra.Hát, nem ült át, ugyanúgy ott a feneke alatt a BMW.

2018. júl. 22. 17:50
 3/9 anonim ***** válasza:
100%

Próbálj meg Budapest vagy Miskolc belvárosában ingyenes parkolóhelyet találni...

Telezöld itt is van és Münchenben sem csak telezöld létezik ( legalábbis én találkoztam mással is márciusban ).

2018. júl. 22. 17:54
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/9 Koplárovics Béci ***** válasza:
100%
Gondolom München is valami hasonló, esetleg hatványozottabban, mint Budapest: nem annyi autóra tervezték a várost, mint amennyi lett.
2018. júl. 22. 19:30
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/9 anonim ***** válasza:
100%

Nem tudom Münchenben mi a helyzet, viszont jártam viszonylag sokat Dortmundban és Stuttgartban is. Kb ugyanaz a helyzet, mint amit te leírsz Münchenben, szarul vannak megoldva a lámpák, de bakker, hétköznap délután úgy lehetett áthaladni ezeken a városokon autóval, mint kés a vajon. Nem volt dugó, vagy ha volt, teljesen kibírható volt. Valahogy csak az autópályákon torlódnak mindig fel. Ja és minden sarkon van egy parkolóház.


Apropó, lámpák: tudja valaki, hogy Németországban mi a fasszért van minden főúton, a semmi közepén is jelzőlámpás kereszteződés? Minden 500 méterben van egy ilyen, kis túlzással. A körforgalom ritka mint a fehér holló náluk, pedig úgy 100000szer nagyobb lenne az áteresztőképessége bizonyos helyeken. Miért van ez így???

2018. júl. 22. 19:39
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/9 anonim ***** válasza:
100%

Um, Magyarországon is művészet ingyenes parkolót találni, már a közepes (100.000 fős) városokban is, nemhogy a nagyvárosokban.


Ez egy általános probléma a fejlett országokban, hogy sokkal több autó van, mint parkoló.


Bár szerintem a német rendszer nem olyan rossz, ha tudja az ember használni, van pl. P+R mindenhol, ami elég kedvezményes. Ha már München, ott a Bayern Ticket, az is nagyon jó.


Ami szerintem katasztrofális az az infrastruktúra a kis falvak és városok között. Én falun élek, itt autó nélkül megpusztulsz. 45 perc eljutni busszal a legközelebbi kisvárosba (15km!!!!), és nagyon ritkán is jár.


A városi közlekedés szerintem ehhez képest teljesen rendben van, főleg hogy rengeteg a földalatti parkolóház, és a lakóépületeket is mélygarázsozták, még a régiek alá is beástak, hogy legyen elég parkoló.


A telezöldes megjegyzéssel nem tudok egyetérteni, nekem különösen az tetszik,hogy még FEL IS VAN FESTVE az aszfaltra hol kell várakoznod ha tele zöldnél kanyarodnál, hogy ne légy útban.


A másik meg a közelekedési kultúra: egy autót mindenki beenged, a cipzár szerű becsatlakozás simán megy, az emberek odafigyelnek egymásra és elengedik a másikat, nem "AKUUUrVAANYÁDATROHAGGYÁMEG" üvöltözése közben húzzák rád az autót, amikor úgy sem férnek be...

2018. júl. 22. 19:40
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/9 anonim ***** válasza:
Próbálj meg anyázás nélkül vezetni 3 órát Győrben vagy Budapesten. Itt a sok düddő sofőr meg kerékpáros között.
2018. júl. 22. 21:52
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/9 anonim ***** válasza:

A különféle szakmai és utasjogi szervezetek szerint Münchenben van a világ egyik legjobban használható tömegközlekedési rendszere.


A müncheni közlekedés egyetlen trükkje, hogy ha nem kell magaddal vinned két mázsa brikettet, akkor bizony ki kell szállni a guruló esernyőből.

2018. júl. 22. 23:49
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/9 Alex Fly ***** válasza:
@4: valóban a probléma azb hogy ott is túl sok az autó. Viszont annyiban előrébb járnak, hogy nem rendelnek alá mindent a gépkocsiforgalomnak, hanem korlátozzák azokat a közlekedés működőképessége érdekében. Ez az, ami innen Magyarországról nézve idegen...
2018. júl. 23. 03:07
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!