Kamionozás: gabonázásról írnátok véleményt? Meg nem próbáltam, de szeretnek váltani. Van egy cég, aki nagyon szimpatikus, és ő gabonazik.
Úgy minden érdekelne... ha van személyes tapasztalatod az jobb.
Mágnesezest, 2 kártyázast, túlsúlyt ne írjátok...
Pedig ezek a lényegesek.
Szezonban éjjel nappal menni kell, szar helyeken, szűk elavult rakodókon rakodni. Vagonozásról ne is beszélünk. Ha meg ki kell menni kombájn alá akkor csak a kínlódás megy. Süllyedések, hozatások stb stb.
Túlsúly alap
A legszarabb munka amit eltudsz képzelni.
Ha külföldre viszed attól nincs rosszabb.
Poros , koszos munka.
Neked kell letakaritani a platót, ami nem folyik le azt lelapátolod, de azt sehol nem engedik meg hogy sűritett levegővel lefújd, vagy hogy takaritás után lefürödj. Kizavarnak a lerakóról.
Mire oda érsz a másik , felrakóra már szépen felrázódik a platóról a por, megint takarithatod.
Nyáron ponyva alatt eltudod képzelni milyen egészséges az.
Plusz még az állandó hajtás. Mindig zavarásznak, sietni kell.
Szóval aki a tsz-ben MTZ-vel hordja a magot aratáskor az hozzád képest tiszta úri ember.
Gabonát nemcsak szárazpóttal lehet hordani, ti csak erről írtatok Ha billencs, akkor nem annyira rossz munka, de nehezen találnak neked felrakót külföldön, ezért erőltetik sokan a szárazpótos gabonaszállítást, mert így több dolgot lehet visszarakni.
Ettől függetlenül a felrakók nem a legjobbak, szűkek, sok valami tanyára kell kimenni a világ végére földúton.
Én billencsekről beszéltem, fixessel nem is lehet vagonozni egyáltalán
#1
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!