Az emirates budapet dubaj járatán az egy útra szóló jegy miért annyiba került, mint oda-vissza?
Mivel a repülőgépek nem tudnak teleportálni, oda-vissza kénytelenek repülve megtenni az adott utat. Hogy ez gazdaságos legyen, célszerű hasonlóan megtölteni a gépeket mindkét irányban, vagy ha üres is a gép, akkor az üresjárat költségeit beépíteni a másik irány jegyáraiba, igaz?
Ráadásul az utasok többsége ha elutazik valahová, onnan vissza is jön belátható időn belül. Persze vannak kitelepülők, hosszabb projekteken külföldön dolgozók, de a többség nem ezekből az utasokból áll. Mindenesetre célszerű az odaútra már meggyőzött vevőidet a visszaútra is megtartani.
Ezért a légitársaságoknak az a csoportja, akik a minőségre és szolgáltatáscsomagokra alapozva versenyeznek, többnyire eleve az oda-vissza út árával számolnak, de ha ragaszkodsz hozzá, ugyanannyi pénzért elvisznek egy irányban is, max a másik irányban üres marad a helyed, ki van fizetve.
A fapadosoknál más a helyzet, ők az árérzékeny utazóközönséget ponttól pontig szóló minimálajánlatokkal próbálják magukhoz csábítani és az àrversenybe nem fér bele, hogy az egyik cég dupla áron oda-vissza visz, míg a másik feleannyiért csak egy irányban - hiszen az utóbbi számok fognak beégni mindenki retinájába és az a cég nyer a piacon.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!