Kezdőoldal » Közlekedés » Egyéb kérdések » Miért lettek fizetősek az M0...

Miért lettek fizetősek az M0 egyes szakaszai?

Figyelt kérdés

Az elkerülőútnak az lenne az értelme, hogy azon el lehet kerülni a lakott részeket nem?

És pont erre raknak útdíjat?

Évente párszor használnám, emiatt nem fogok fizetni.

De kinek jó, hogy emiatt végig kell menni a körúton Bp belső területén?


2018. febr. 15. 19:08
 1/9 A jó édes ***** válasza:
0%
Miért, így nem tölti be az elkerülőút funkcióját? Az út most is pont ugyanott van és ugyanaz a célja - a többség ugyanúgy használja is. Az soha nem volt küldetése az M0-nak, hogy az évente egyszer-kétszer ingázókat szorítsa ki Budapestről, hanem az országon átmenő tranzitforgalom városon kívül tartására szolgál.
2018. febr. 15. 19:37
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/9 A kérdező kommentje:

Jó.

És hogyan értelmezhető a "mindenki jobban jár" az én esetemben?

Ugyanis ezzel a szlogennel vezették be az új útdíjrendszert.

2018. febr. 15. 20:07
 3/9 anonim ***** válasza:
100%
Kellett a pénz az állambácsinak.
2018. febr. 15. 20:23
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/9 anonim ***** válasza:
74%

Az elkerülő utaknak az a célja, hogy a tranzitforgalmat és a városba irányuló forgalom egy részét a lehetőségekhez mérten maximálisan elvezesse a városból.

A legtöbb helyen volt/van olyan kedvezmény, hogy a személyautóknak ( és esetleg a teherforgalomnak ) ezek a szakaszok ingyenesen igénybe vehetőek.


A kormány meg úgy gondolta, hogy lerántja a helyi hülyéket és az ingázókat és fizetőssé teszi a nem uniós pénzből épült elkerülőket( az uniós pénzből épült elkerülők ma is ingyenesek). Kellett a pénz, így meg be lehet zsebelni pár milliárdot évente. Jó gyökér egy lépés volt :D

2018. febr. 15. 21:19
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/9 anonim ***** válasza:
43%
Ja, ráadásul a megyei matricákkal még el is hitették a helyi hülyékkel, hogy milyen jól jártak. Nagyon ügyes lépés volt.
2018. febr. 15. 21:42
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/9 anonim ***** válasza:
33%

Mert amúgy is autópályákat köt össze, szóval nem sok vizet zavar.

Sokkal zavaróbb az a tény, hogy sok vidéki város elkerülő útjai fizetősek lettek, ez tényleg baj.

2018. febr. 15. 21:52
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/9 anonim ***** válasza:
58%
Egyszerű lehúzás. Nem elég a magánnyugdíjak behúzása, meg a jövő generációk eladósítása Paks 2-vel, a kormány lehajolt az apróért is ezzel a lépéssel.
2018. febr. 15. 22:49
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/9 A kérdező kommentje:

Gondolom a megnövekedett forgalmú településrészeken élők is örülnek ennek a rendszernek...


Az elkerülőutakat nem az autósokért, hanem az átmenőforgalom csökkentése miatt építették, de így bekényszerítik a városokba a népet.


Ha már pénz kellett, akkor inkább a városokba belépő, átmenőforgalmat kellett volna megadóztatni.

Vagy Bp belső városrészére egy állandó "dugódíjat", útdíjat.

2018. febr. 16. 08:58
 9/9 anonim ***** válasza:
80%

"Mert amúgy is autópályákat köt össze, szóval nem sok vizet zavar. "


A Budapest centrális úthálózat és a körgyűrű jelleg miatt nem meglepő, hogy autópályákat köt össze :D

Viszont az M0-nak van egy rakás nem autópályás csatlakozása is és pont az lenne a lényege, hogy az ingázók és teherforgalom ne a városon keresztül érje el a célját, hanem egy részük az elkerülőn. Van aki Kerepesről Dél- vagy Észak-Budára jár be és van aki Biatorbágyról a XIV-be..


A megyei matrica az önmagában nem hülyeség, az egy jó dolog. Az a hülyeség, hogy úgy adták el, hogy fizetőssé tették az M0-t :D

2018. febr. 16. 20:04
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!