Kezdőoldal » Közlekedés » Egyéb kérdések » Mire jó az hogy mostmár van...

.,,.,,.,, kérdése:

Mire jó az hogy mostmár van A1, A2 stb kategória?

Figyelt kérdés
Miért nem lehet úgy mint régen? Szerintem ez így igazságtalanság, hogy ugye nekünk már ki kell várni a huszonvalahány éves kort, nem úgy mint régen hogy asszem 17 évesen letették oszt kész.

2017. dec. 23. 21:34
 1/6 anonim ***** válasza:
100%
Pont ez volt a lényeg, hogy ne 17 évesen öld meg magad a 200 lóerős GSX-R-el, hanem csak 24 évesen. Azért csinálták ilyen fokozatosra a motorjogsikat, hogy hátha így jobban megtanulnak az emberek motorozni, végigjárva a ranglétrát, ahogy azt illik.
2017. dec. 23. 21:40
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/6 anonim ***** válasza:
100%
Hogy 0 kilométeres jogsival ne ülj egy olyan gépre, amit sok rutinos vezető sem tud kordában tartani.
2017. dec. 23. 22:02
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/6 anonim ***** válasza:
100%
Tudod mi az igazságtalanság? Az, hogy életerős, még sok mindenre hivatott, bár még akkor kissé éretlen fiatalok távoznak túl korán azért, mert tapasztalatlanul ültek nagyteljesítményű motorra.
2017. dec. 24. 06:55
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/6 anonim ***** válasza:
100%

Mi is volt 17 évesen?

Merthogy olyan soha nem volt, hogy 17 évesen megszerezhesd az A-t.

Ha esetleg 16 évesen megvolt az A1 (125 ccm), 2 év után mehettél A-ra. minimum 18 évesen lehetett.

És persze kellett hozzá PÁV.

2017. dec. 24. 07:53
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/6 anonim ***** válasza:
100%

Miért nem lehet úgy mint régen? Szerintem ez így igazságtalanság, hogy ugye:


- mi már motorozunk, nem szamáron járunk.

- mi már házban lamkunk, nem barlangban.

- mi már internetezünk, nem postagalambbal kérdezgetünk hülyeségeket.


Soroljam még?

2017. dec. 24. 10:57
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/6 anonim ***** válasza:
100%

Bizony, 17 évesen valóban nem tettük le. És, minek? A fizetés sem olyan volt, hogy a gyerek motorkerékpárt kapjon. Irigykedve nézték, akinek az utcában motorja volt.


Aztán, nagyon sokkal gyengébbek voltak a motorok, és sokkal-sokkal gyérebb volt a forgalom.


Danuvián kezdtem, de még később, a Pannónia, MZ, Java nagymotorok is igencsak gyengécskék voltak. A 250 cm³-es motorok 11-12 kW-osak voltak, amilyen teljesítmény a mai „A1”-kategória felső határa körüli.


Amikor, például, én, Danuvián kezdtem motorozni, azért más volt a forgalom. Akár az úttest két széle közt, kígyóvonalban is motorozhattam volna, akár főútvonalon is.

Egy megyeszékhely egyik főutcájában laktunk. A gyerekek az úttesten fociztak, fogócskáztak, bicikliztek össze-vissza. Naponta elment néhány Csepel teherautó, amit messziről hallani lehetett, és félrehúzódtak. Alig volt közösségi közlekedés, „fakarusz”-nak csúfolt „buszok” voltak: teherautó, fabódé felépítménnyel. És igen ritkán jártak.

Ma azon az úttesten, még kijelölt gyalogátkelőhelyen, zöld jelzésnél is, igyekezve lehet csak átjutni a másik oldalra.

2017. dec. 24. 16:41
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!