Az M0-áson miért vannak ennyire megörülve a kamionosok?
Megkezded az előzést a középső sávban? ez pontosan mit is jelent?
jobb szélsőből előzöl kamiont úgy, hogy középre sorolsz?
csak mert én M0-son sosem megyek a szélső sávban :D
csak is középső vagy belső...
és előttem jól írták, ott kamiont nem látsz menni 90 felett, inkább Te vagy túl lassú...
menj a középsőben, ott menni szokott a fix 110...
belsőben már 120-130-al mennek
Miért az utolsó pillanatban?
Igaz én az M1- en közlekedem aokat, de akennyi kamion van, sokakkal előfordul, h nem tud kisorolni, annyi kamion van és olyan egymás valagában mennek. Vagy szerinted 2-3 km- el előbb meg kéne próbálni beállni 80- 90- re, h ki tudj sorolni?
Az előzni tilost sem tartja be sok gyökér, van h 10másodpercet kéne várnia éjjel az ellőzéssel, mikor szabad nekik, de nem, kimegy eléd a büdös parasztja, oszt megetsz kilómétereket 90- el mögötte, mert akit előz, csak 1km/h- val megy lassabban... vagy mikor nem csak egy, mindjárt kér barom megy ki eléd, egyszerre további két kamiont előzni, akik egymás valagában mennek. Na, ott mehetsz 5-8 km- ert is a féreg mögött, mire el tudsz menni mellette. Ez az M1- en minden napos. Nappal is előz a sok gyökér, pedig tilos neki, ezzel feltartva a gyorsabb kocsikat, sokszor hirtelen fékezésre is kényszerítve.
Azok a gyökerek akiket Te emlegetsz az a roman es a bulgarok.... de melle gyokerezd a rendoroket is, mert o utanuk nem megy ki, hogy megbuntesse oket....
Ejszaka meg igy jartal! Ejszaka nincs tilalom, ejszaka en sem veszem el a gazt....
Az.meg higy nem tudsz kisorolni nem csak a kamionos hibaja, hanem Te toketlenkedesed is. Biztos az a vezeto vagy a felhajton meg meg is all, mert nem mer 2 kamion koze besorolni....
Hát én is levezettem már pár ezer km-ert autópályán kocsival... volt, hogy napi több százat de még sosem volt olyan problémám, hogy nem tudtam besorolni egy lehajtóba, legyen akár az valóban lehajtó vagy csak pihenőhely :)
pedig én aztán nem erős kocsikkal mászkálok
#14- ezt benézted. Pont h nem az a vezető vagyok. Én le tudok menni. De nem a barommmarcúkamionosokon múlik.
Aki viszont nem találkozott ilyennel, vagy nem vezet eleget az M1- en, vagy a külső sávban tötymörög a kamionok mögött, között. H tempósan közlekedsz, találkozol ilyennelaz M1- en, túl sokszor is.
16- nem érzékenyebb a lekem, mint amilyennek lennie kell. És ismétlem, nem az M0- ával van a gondom. Ott túl kicsi a forgalom, túl sok a sáv, h ez a probléma fellépjen. Közlekedj kicsit az M1- en, majd rájössz, milyen más is, mint az M0.
Amúgy csak heti 1500- 2000- km- ert megyek, lehet tul kevés ahhoz, h objektíven meg tudjam ítélni, mi megy ezen a pályán...
"Lehet rosszul fogalmaztam. Szóval a déli gyűrű, ugyebár 3 sávos, én megkezdtem az előzést a középső sávban, de még nem fejezem be, már elkezdi a kamion az előzést, kis híján a kocsi hátulját meglökve."
Nem kell parázni, nem fog neked menni.
"Engem az zavar, hogy erőszakosak, nem várják meg míg befejezem az előzést."
Őket meg az zavarja, hogy ők is előznének és te személyautóval feltartod őket. Te aki annyival mehetnél, hogy csak akkor érnének utol, ha megállnál kávézni :D
"Csak ez az M0-ás... Nagyon kéne oda egy-két VÉDA."
És mit figyelne a VÉDA? Hogy nem lépik túl a trafihatárt?
Nem VÉDÁra van szükség, hanem neked kellene megtanulni közlekedni. Beigazolódott néhányunk sejtése, veled van a gond. A három sávos szakaszokon engem egyáltalán nem szoktak feltartani a kamionok.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!