Kezdőoldal » Közlekedés » Egyéb kérdések » Egy s51 51cc motort ki lehet...

Egy s51 51cc motort ki lehet cserélni 60, vagy 70cc-re?

Figyelt kérdés
az lenne a lényeg hogy a váltót is szét kell kapni vagy rá lehet e rakni az 51-es hajtókarra meg arra a váltora egy 70-es dugattyút és blokkot

#Simson #átalakítás #51cc #váltószétszedés nélkül
2017. okt. 29. 15:20
 1/5 anonim ***** válasza:

Az S51 nem 51 köbcentiméteres, de ebbe most ne menjünk bele.

A váltót nem kell szétszedni, a 60-as és 70-es átépítésnél elég a forgattyús mechanizmust, illetve a hengert és hengerfejet cserélni.

2017. okt. 29. 16:02
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/5 A kérdező kommentje:
tudom csak én úgy vettem a motort hogy 50 cc aztán kiderült 51cc... aztán a hengerfejembe kiment a menet iigy arra jutottam mivel amugy is kopott inkább kicserélem az egész blokkot csak hogy akkor vehetek arra a hajtókarra egy nagyobb dugattyút illetve egy nagyobb blokkot? hogy minden passzolni fog az 51cc re tervezett váltoval stb? mert ugye a hajtokar cseréhez váltót szét kell szedni.
2017. okt. 29. 17:14
 3/5 laci275 válasza:
A kétütemü motor ereje a fordulatszámmal egyenesen arányos .A simsont 6000-es fordulatra tervezték de ez a max.és nem szereti. Lehet tuningolni ,de jobban fog melegedni, nagyobb lesz a fogyasztás, hangosabb és hosszú távon szétveri saját magát.Szóval ha sokáig akarsz simsonozni akkor ne piszkáld jobb az eredeti ( gyári) felállás. Ha nem elég amit a simson nyújt, inkább vegyél nagyobb motort.
2017. okt. 31. 06:25
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/5 A kérdező kommentje:
szval a 60 és 70cc az már nem is gyári dolog bele??.. alapból csak 50 és 51 cc van??
2017. okt. 31. 22:44
 5/5 anonim ***** válasza:

Hogy az Isten b***ná s***be az összes ökröt, aki elhiszi a gyárilag 51 köbcentit...

Gyárilag háromféle motor volt az S51/S70-ben. Volt az S 531 KF, ez volt az 50-es (nem 51-es), háromfokozatú, nagyrészt az N-es kivitelekben. Volt még az M 541 KF, a négyfokozatú 50-es, nagyrészt az "endúrószimszon" részére. És volt az M 741 KF, a négyfokozatú, 70-es motor. Ezt a 3-as váltóval nem erőltették.

A kettőnél (M 541 és M 741) a váltó megegyezett, csak a primer áttétel tért el: a 70 köbcentis M 741-é hosszabb volt, mert volt benne nyomaték, még ha nem is sok. A forgattyús mechanizmust már nem tudom, mennyire egyezett meg, de először te is a váltótól indultál.

2017. okt. 31. 23:13
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!