Kezdőoldal » Közlekedés » Egyéb kérdések » Titeket dudáltak már le...

Titeket dudáltak már le vezetés közben?

Figyelt kérdés

Kezdő vagyok, és igyekszem betartani a közlekedési szabályokat. Mondjuk, szerintem most nem is ez a lényeg. Az első komolyabb dudálásom a napokban történt, amit még mindig nem értek, pedig sok nézőpontból közelítettem meg a helyzetet. Egyik nap hazafelé jövet, úgy estefelé, sokan jelezték, hogy kint vannak a rendőrök. Helységben is voltam, tehát lassítottam 50-re. Hátam mögött egy vadiúj BMW, aki azelőtt a seggemben lógott, aztán ahogy látta, hogy kint vannak a rendőrök, visszább vett. Elhagytuk a rendőröket, és az első adandó alkalommal megelőzött, ami nem is lenne baj, azonban előzés közben jól ledudált, szerintem még be is intett nekem. Nem tudtam mire vélni, mert nem tartottam fel, nem akadályoztam meg, és az előzést is normálisan végre tudta hajtani. Nem mellesleg ki van téve a kocsinkra a felkiáltójel, ami jelzi, hogy kezdő vagyok. Kicsit rosszul esett, de aztán figyelmen kívül hagytam az esetet.

Veletek történt már ilyen?

2017. jún. 28. 12:52
 1/10 anonim ***** válasza:
90%
Ne törődj az ilyenekkel. Vezess kulturáltan, a szabályokat betartva a saját érdekedből ill a másokéból. Parasztok mindig lesznek. Am nem engem nem dudáltak le még a 15 év alatt amióta vezetek.
2017. jún. 28. 12:56
 2/10 anonim ***** válasza:
89%
Kit érdekel, meg mutatta, hogy van dudája, ha már index kapcsolója nincs 🤔🤔
2017. jún. 28. 13:15
 3/10 anonim ***** válasza:
87%
Egyszer-kétszer, és tényleg nem sztereotíp akarok lenni, de minden egyes alkalommal BMW-s volt az illető. Valami nagyon speciális érzékszerveik lehetnek amúgy, ugyanis nem egyszer fordult már elő hogy előbb hallottam a dudáját a hátam mögött, minthogy a lámpa zöldre váltott volna :D
2017. jún. 28. 13:15
 4/10 anonim ***** válasza:
87%