Kezdőoldal » Közlekedés » Egyéb kérdések » Magyarországon többnyire...

Magyarországon többnyire miért autókra építik a városokat (városrészeket)?

Figyelt kérdés

A mi városunk népessége folyamatosan növekszik.

Ebből adódóan, létrejöttek teljesen új városrészek is.


Viszont, teljesen autókra épültek.

Van olyan városrész, ami vadiúj családi házakból áll.Úgy kell elképzelni, hogy járda az nincs, csak út.Buszmegálló sincs , csak jó messze a főbb úton.


Mondjuk, itt mindenki autóval közlekedik.Sőt, már majdnem teljesen általános, hogy 2 kocsi van egy családnál.

Erre a városra különösen igaz, hogy tele van szűk utcákkal, megmaradt a 19. századi szerkezete.Nincsenek 4 sávos "sugárutak", mint több magyar nagyvárosban.


Nagyon komoly dugók szoktak lenni.Főleg csúcsidőben.



Én a tömegközlekedést is hibáztatom, mert nagyon rosszul van szervezve és nem elég sűrű.


2016. dec. 18. 18:08
 1/5 anonim ***** válasza:
Kérdezd meg a helyi polgármestert vagy a településrendezésért felelős embert a polgárjenő hivatalban.
2016. dec. 18. 18:29
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/5 anonim ***** válasza:
Itt elsősorban a tervekkel van a baj, elég barmok kell legyenek, hogy egy új, nemrég tervezett városrészben ne legyen járda, meg jó széles út, meg hasonló alap dolgok. A tömegközlekedés pedig nyilván nem volt átszervezve évtizedek óta, nem alkalmazkodik könnyen az új viszonyokhoz.
2016. dec. 18. 18:38
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/5 anonim ***** válasza:
0%
".Sőt, már majdnem teljesen általános, hogy 2 kocsi van egy családnál. " ezt a mi polginknak is el kéne mesélned, szerinte parkolókártya csak 1 családba 1 autóra adható, mert 1 családba csak egy autó van. Furcsa gondolkodás ugymond szoci felfogás egy fideszestől. Nade, lényegében ez azért van így mert drága új busz vonalakat létrehozni.
2016. dec. 18. 18:43
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/5 Alex Fly ***** válasza:
Magyarország a fejlett országokhoz képest jelentősen el van maradva ezen a területen is. Ott már évtizedekkel ezelőtt elterjedt az egyéni motorizált közlekedés és a városszerkezetet is ennek rendelték alá. Hazánkba mostanra jutott el ez a felfogás -amikorra nyugaton már rájöttek, hogy ez a fejlődés zsákutcája volt. Ide ez is jókora késéssel fog eljutni...
2016. dec. 18. 21:04
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/5 anonim ***** válasza:

Szerintem arról van itt szó, hogy az ingatlanfejlesztéseket a gyorsan, alapvetően hatékonyan működő magánszféra pörgeti, míg az infrastruktúra fejlesztése a folyamatosan forráshiánnyal küszködő helyi önkormányzatok dolga, akik így leginkább csak követő magatartást fognak tanúsítani. De igazából még ott is csúszik az infrafejlesztés, ahol egy kézben összpontosul az ingatlanfejlesztéssel - pl az ócsai szociális lakóparkot az állam fejlesztette mindennel együtt, de busz azóta is csak napi 2-3 helyi busz fornájaban jár oda, hiába volna kézenfekvő az állami szolgáltató több budapesti járatát is meghosszabbítani odáig. Holott az ott lakók helyzetükből fakadóan nem nagyon tudnak autót fenntartani.


És nem csak a közlekedésben vannak gondok, ugyanígy évekig húzódik az oktatási és egészégügyi rendszer vagy a hivatali adminisztráció kapacitásbővítése az új városrészekben.

2016. dec. 19. 10:41
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!