Kezdőoldal » Közlekedés » Egyéb kérdések » Az oktatók mennyire "érdekelte...

Az oktatók mennyire "érdekeltek" a sikeres forgalmi vizsgákban?

Figyelt kérdés
Arra vagyok kíváncsi, hogy valamilyen formában rögzítve van-e, hogy az adott oktatóhoz tartozó tanulók hányszor buktak meg és ez esetleg kihathat-e a szakmai megítélésére? Ma buktam meg másodjára (elismerem a saját hibámból), egyre kilátástalanabbnak látom a helyzetet, már 7 pórórát is vettem és mindent elmagyarázott az oktató, de egy ostoba hiba miatt másodjára is elhasaltam. Olyan érzésem van, mintha neki tök mindegy lenne, mikor teszem le. Azon kívül semmi bajom vele, mert nem veszekszik és pontosak az órái (nincs üresjárat). Viszont nem tudom, hogy vajon a PÁV előtti 5. vizsgámon is esetleg ennyire közömbös lenne-e. Vagy csak én vagyok ekkora lúzer az egész országban, hogy kétszer is megbukok forgalmin?

2016. febr. 10. 17:10
 1/6 anonim ***** válasza:
100%

Ha még veszel utána pótórát, akkor nyilván jó neki.

Viszont az oktatóknak az a legjobb rendszám, ha a legtöbb tanulója egyből sikerül. Rövidtávon jó, ha elhasalnak a tanulók, de ehosszútávon nem fog senki hozzámenni, ha mindenki megbukik a vizsgán.

2016. febr. 10. 17:17
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/6 Trafó1 ***** válasza:
Neki az a jó ha kétszer háromszor elhasalsz és veszel órákat, ötödikre tuti még a legbénábbat is átengedik.
2016. febr. 10. 17:24
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/6 anonim ***** válasza:
100%
A vizsgabiztos buktat meg, nem az oktatód. Az meg azt nézi, hogy mennyire jelentesz veszélyt a forgalomban résztvevőkre.
2016. febr. 10. 17:28
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/6 anonim ***** válasza:
100%

Az hülyeség, hogy az oktatónak abból előnye származik, ha megbuksz, sőt...

Az oktatók nagyon nem szeretik, ha a tanulójuk többször is alapvető hibák miatt bukik, neki is presztízs veszteség, ezért mondják azt, hogy akkor menj vizsgázni, ha már van reális esély át is menni a vizsgán.

Akinek elég erre a 30 kötelező óraszám, mehet 30 óra után, akinek több kell, inkább vegyen pórórákat, fölösleges a biztos bukás tudatában vizsgákkal próbálkozni.

Itt nem arra kell gondolni, hogy tilos hibázni a vizsgán, hiba mindenkinél becsúszhat, még egy gyakorlott vezető sem vezet perfektül, de amíg érzékelhetően esélytelen a vizsga, nem szabad rá jelentkezni.

Az oktatók többsége hetekre, sőt hónapokra előre be van táblázva, rengeteg munkájuk van, a munkaidejük pedig véges.

Nem áll érdekükben, hogy X tanuló fölöslegesen vegye a plusz órákat, mert azt az időt rá tudná fordítani, Y-ra, Z-re - a ledolgozott óraszám, a pénze ugyanúgy megvan, inkább örül, ha van egy kis szabad ideje, mint fölösleges plusz órákat adjon.

2016. febr. 10. 17:38
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/6 anonim ***** válasza:
100%

Sok emberrel foglalkozik egy oktató, a sok ember közül valószínű vannak jó néhányan, akik buknak. Ha minden egyes bukás "megviselné", akkor nem is neki való ez a munka. És egyébként sem az ő dolga, megpróbál megtanítani, a többi a tanulón múlik, szerintem teljesen természetes, hogy nem "érinti meg".

Arra pedig ne gondolj, hogy 5. vizsga, nyugodj meg és legközelebb próbálj jobban figyelni, illetve vegyél órákat és gyakorolj. Menni fog, nem olyan lehetetlen.

2016. febr. 10. 17:40
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/6 anonim ***** válasza:
0%
a pippantáson múlik.
2016. febr. 10. 18:50
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!