Na mi van a márka szervízekkel ma?
milyenek a mai márkaszervízek? valaki vesz új autót és elviszi márkaszervízbe szervízeltetni, jól megcsinálják?
vagy ott is büdös a munka?
A márkaszervizekkel is ugyanaz a baj, mint a független szervizekkel: a hozzáértő, ügyes, kreatív autószerelők már réges-rég Nyugat-Európában dolgoznak, itthon maradnak a kevésbé kreatív és ügyes kollégák, akik oda nem kellettek. A kötelező szervizeket jól meg tudják oldani, igazából mindennel elbírnak, amihez megvan a gyári technológia. A felszereltségük is jó, megvannak a gyári gépek, célszerszámok, megfelelően végzik el a munkát.
De amint beüt valami ismeretlen hiba, megáll a tudomány. Ha az OBD-csatlakozó nem írja ki, mit kell kicserélni, hanem neki kellene állni 8-10 független helyen mérni, elemezni az adatokat, nem tudnak vele mit kezdeni, mert azok, akik ehhez értenének, már rég beintettek és nem hajlandóak 4 órába bejelentve havi 100 nettóért 12 órában melózni.
A kérdés kiírója egy gyökér, mert nem tudja, hogy a szervíz az helyesen szerviz.(alias service).
Egyébként valóban büdös a munka, mert az olaj-benzin-fing keveréke rendesen belengi a munkakedvet.
utolsó, erről beszélek.
tipikus magyarok, mindenben a rosszat látni.
parasztok...
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!