1991-1992-es Opel Calibra, vélemény róluk? Megéri ilyet venni?
Figyelt kérdés
2015. okt. 1. 19:30
1/4 anonim ![*](//static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](//static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](//static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](//static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
válasza:
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Sajnos na kiöregszik a típus, pedig közeledik a youngtimer korhoz. Én azt mondanám, hogy már csak második, hobby autónak érdemes tartani. Kifogni egy ép, nem szétrúgott példányt alig lehet. És bele lehet lapátolni egy valag pénzt, hogy tip top legyen. Szóval már csak fanatikusoknak
2/4 anonim ![*](//static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](//static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](//static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](//static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
válasza:
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Ami úgymondván tipp-topp az 1 misi -nél kezdödik szerintem még ma is büszkén lehet vállalni a formáját,de elöttem szolónak teljesen igaza van
3/4 anonim ![*](//static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](//static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](//static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](//static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
válasza:
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Olyan példányt, amivel megéri foglalkozni már 300ezerért vehetsz. Ez nem azt jelenti, hogy jó, hanem azt, hogy megéri költeni rá. Az 1misi azért túlzás 500körül simán találni probléma mentes darabot (költeni erre is kell ugyanúgy, minden használt autóra). Létezik vagy 4-5 fajta motorral, de hagyjuk a v6-os turbot és maradjunk a realitások talaján: 2.0 8v és 2.0 16v. A 8 szelepes 112LE, a 16 szelepes 150LE. Azt mondják, a 8 szelepes sokkal megbízhatóbb motor, a 16 szelepes sem egy hulladék, de problémásabb lehet. Szerintem simán vállalható egy Calibra még ma is (nekem indig is nagyon tetszett), nem csak, hogy vállalható de szép is. Ha én most egy Calibrát akarnék venni, nem a 8v vagy 16v döntene, hanem az, hogy a legkisebb tuningtól is mentes legyen.
4/4 anonim ![*](//static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](//static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](//static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](//static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
válasza:
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
V6-os turbo motor nincs.
Van V6 2.5 szívó és 2.0 turbo motor 170 és 200 lóerővel. A többivel nagyjából egyetértek.
Mondjuk én 8v-ben nem gondolkoznék, nincs röhejesebb, mint egy sportkocsi ami nem megy. De ez inkább magánvélemény.
Első voltam
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!