Gyakorlati vezetésénél (oktatóval), az 1 óra meg van határozva percben, hogy annak mennyinek kell lennie?
Van egy sejtésem, hogy az oktatóm átvert az idővel kapcsolatban; óránként 45 percet vezetett velem, de ha jól rémlik, akkor a kartonomra 50 perc volt írva. Ha 50 percben van meghatározva az alkalmankénti idő, akkor engem úgy 2,5 órával megrövidített, aminek nem nagyon örülnék.
A(z értelmes) válaszokat előre is köszönöm!
Ha így volt, akkor ezt az aláíráskor kellett volna felé jelezni. Most már hiába nem örülsz a dolognak.
Nekem volt, hogy csak 35 perces volt egy óra, volt, hogy 70. Mikor hogy.
Amíg azt érzem, hogy megtanított arra, hogyan közlekedjek a kocsival, különösebben nem zavar.
2 gyakorlati órával meg amúgy sincs igazán sem előrébb, sem hátrébb az ember. (Persze, tudom, pénz, és nem kevés, de utólag már akkor sem lehet semmit tenni)
Itt a GYIK-on van 1-2 beépített autósoktató, akik szerint 45 perc, a valóságban nekem 45 percről indult, de az első óra végén jeleztem, hogy nem az iskolában vagyunk, 1 óra vagy 1 óra lesz vagy holnaptól másik oktatóhoz fogok járni. Ez után 55 perc volt + 5 perc szünet. (amit 2 óra között nem tartottunk meg, így 1 óra 50 perc alatt lenyomtuk a dupla órákat). De még így is elég sokszor megállt az oktató tankolni, rokonokat furikázni, stb...
Nagy spíler ám az összes, legyél kemény, nem 2 fillér a vezetés, azt az időt fordítsa rád maximálisan!
elmondta, melyik pedál mire való, hogy kell elindítani a kocsit, hogy kell megállni.
alapjárattal mentünk tanpályán körbe-körbe, próbáltam sávomban, oldalamon tartani a járgányt, parkoltunk, saroktolattunk, y-fordultunk.
Megmutatta lényegében az alapokat, meg el is magyarázta, ekkor még normális volt. Aztán semmit nem mondott el, akkor visszakérdezett, hogy "Szerinted?", aztán ha rosszul gondoltam, akkor nagyon alpárian viselkedett. Később már üvöltözött is.
Viszont 1 dolog volt, ami alapján el lehet dönteni, hogy mégis milyen oktató... amikor fékeztem, sosem nyomtam a kuplungot, erre persze leállt a motor, erre elmondta, hogy fékezésnél mindig nyomjam a kuplungot, mert különben leáll a motor. Amikor kimentünk a forgalomba, akkor kanyarodásnál, ha fékeztem, kinyomtam a kuplungot, erre eléggé arrogánsan megkérdezte, hogy minek nyomom ki állandóan a kuplungot. Mondtam neki, hogy ő mondta, hogy fékezésnél mindig nyomjam ki, erre felháborodott, hogy ő ilyet nem mondott, én meg ne találjak ki ilyeneket.
Szóval ilyen kaliberű volt az oktató.
Ehhez még hozzájön az, hogy a 3
(Egyéb okok miatt nem váltottam, de kellett volna már váltanom, tudom.)
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!