Genezis-sofőrök! Egy kérdés! Mit kell tudni a cégről, miért ez a jövés-menés? Nem így indult a cég, most pedig az utcáról is felvesznek bárkit. Nem fizetnek? Esetleg speditőr-problémák vannak?
Hát Kolléga!
Csak nagy vonalakban.
Pénz annyi, amennyit ígérnek -van many a cég mögött, az egyértelmű-, az is igaz, hogy van egy mozgó bér, amit "a van rajtad sapka, nincs rajtad sapka" elven kezelnek, nyugodtan mondhatom, POFÁRA is megy, túl azon, hogy a mai felhígult sofőr-társadalomban nem nehéz hibát elkövetni egy sofőrnek, el is követjük.
Az elején minden remekül ment, "álomállás" volt, minden éjjel ágyban, párnák között aludtunk, mentünk 200-500km -t.
Eljutottunk a napjainkig, amikor is rájöttek a cégnél, hogy nem hagyják a földön fekvő pénzt parlagon és elhozzuk a visz-fuvart is. Na ezzel bukott minden, ami a jóságot jelentette a cégnél. Nagyrészt folyamatos Kelet-Magyarországunk van, annak minden előnyével-hátrányával, egyre több visz-fuvarral, egyre több autóban alvással és bármennyire szép szerelvényekről beszélünk, nem alvásra, nem hetelésre találták ki, rohadt kényelmetlen az ágya.
Irányítás? Hagyjuk! Van jó fej is, de inkább ...............
Érződik, hogy még tanulni kell, pl. tiszta, emberi megközelítésű kommunikációról, ami nem minden esetben felhőtlen!
Ha voltál vagy hallottál "Gyuri bá" -s irányításról vagy Gartneresről, arra számíthatsz itt is.
Nem bonyolódnék bele, mert .................
Ezekért lett vagy lesz a cég átjáróház, ami egyre inkább látszódik, érződik, hiszen jönnek-mennek az emberek.
Van, aki 3 nap után jön rá, van, aki kicsit tovább bírja, de egy biztos; egyre többen panaszkodnak.
Ha van más lehetőséged, érdeklődj arra is, mert a jövő a hetelésben lesz itt is és akkor már nem is kerek az a 200 körüli pénz! Ezt bárhol megkeresed.
Összességében:
Jók a kocsik -de az nem minden-, átlagos a pénz, egyre több a meló!
Kis-kedvencek itt is vannak, arra készülj fel!
De ez mind überelhető!
Próbáltam objektív lenni, -már amennyiben egy bennfentes az lehet.
Remélem, hogy segítettem a döntésed meghozatalában.
Hallgasd meg a sofőröket reggel ha a közelben laksz, ha nem akkor pedig csapódj oda a parkeggioban hozzájuk abból lehet mindig számot vetni.
Balfék, "elmeroggyant" irányítás, ahol csak egy rendszám vagy és az is maradsz, egy utolsó sofőr leszel akinek mindent letolhatnak a torkán amíg fel nem adod!
A hely, ahol a jobb kéznek szellentése sincs arról, hogy mi a brét akar a bal kéz, ez még mindig az irányítás vonatkozásában.
Sofőrszempontból!
A 70 % munka után kacsingat de ha péti és környékbeli vagy esetleg ok a meló, de az irányítás stílusa -különösen egy emberé(!)- akkor is elveszi a kedved mindentől és elindulsz majd keresőbe.
Pillanatnyilag, ha semmilyen megoldás nincs az életben, akkor kezdj bele.
Egy rövid olasz vagy bármilyen cégnél lévő körfuvar ahonnan hétvégére haza érsz kifizetődőbb és nyugodtabb, boritékolom! Ahogyan a fenti kolléga írta az a 200 körüli összeg nem az a 200, amire vágysz, mert amikor elindulsz külföldre, valamikor megálsz a cégnél, lerakodsz, aztán felrakodsz, utána pedig eljössz haza a családodhoz és kezdődik minden előlről. Na itt napjában akár több alkalommal is rakodsz le és fel ezért a pénzért és csak cumizol.
Ha önmagára valamit adó sofőr vagy akkor csak egy pillanat lesz számodra a hely.
Nem minden a külsőség, ezt elhiheted.
Ha részletekre kiváncsi vagy, priviben kérdezz és elmondom tényekkel alátámasztva!
Köszönöm a válaszokat, ma tapasztaltam én is, hogy miként kezelik az embert és hogy mennyire kakiba vettek.
Egyáltalán nem zavarta őket, hogy harmadszor tettem meg a hosszú utamat, és kiderült, hogy mégsem kellett volna mennem, mert változott a program, de egy jelzést sem kaptam előtte, hogy maradjak otthon Anyámban.
Kik ezeknek a közvetlen főnökük vagy a tulajdonos, nem lehet vele egyeztetni, nem tudja a góré, hogy mi megy a háttérben, hogy milyen pökhendi módon kezelik az embert???????????????????????????????????
Vagy tudja a góré is, csak ugyanolyan közömbös farok, mert hegyekben áll a lé otthon?
Hú, de egy hányinger, tenyérbemászó banda!
Azt hiszik a speditőrirodán, hogy Ők sz.rták a spanyol viaszt!?
Pedig nem, és majd rá is jönnek idővel, ha kib.sszák őket.
Köszönöm még egyszer, részemről végeztem ezzel a mókus őrssel.
Szevasztok Vándorok!
Velem történt meg a péti irodában.
Elküldtem az önéletrajzot majd jóval később beinvitáltak egy meghallgatásra Litérről ami így zajlott hogy bemutatkoztam az ajtóban és ott is maradhattam az ajtóban a közvetlenség FELEJTŐS a cégnél!!!
Egymásra nézett a sok speditőrke és arra sem méltattak hogy legalább kezet fogjanak inkább csak passzolgattak és egy piszkosul alárendelt szerepet játszattak velem.
Beszélgettem egy speditőrkével, akinek a tojáshéj még a seggén van meg egy tajparaszt festett hajú elutasító macskával akit szívem szerint tarkón bosztam volna.
Kettejük életkora nem volt annyi mint amennyi ideje az utakat járom.
A jó isten mentsen meg benneteket az ilyen és ehhez hasonló hozzáállású cégektől!
A pénzről nem tudok mit írni mert nem jutottunk el odáig.
Kerti Zoli
Litér
Amit kínálnak:
A minimálbérnél magasabb bejelentett bér: nettó 133.000 Ft.
Üzemanyag megtakarítás: nettó 100.000 Ft. (mindig van túlfogyasztás)
Belföldi napidíj: nettó 3.000 Ft. (kőművesek mellett a segédmunkás napi 10.000-et kap)
Elérhető havi bónusz 67.000 Ft-tól 108.000 Ft-ig (elérhető, vagy nem elérhető)
Továbbá:
A törvény szerinti pótlékok kifizetése mellett a túlóra 4 havonta kerül elszámolásra, melynek összege évi: nettó 297.000 Ft. (ki emlékszik arra mi volt 4 hónappal ezelőtt)
Támogatjuk:
A bejárást: 15 Ft/km
A targoncavezetői szakképesítés megszerzését. (targoncázni is kell)
Az ADR vizsga megszerzését vagy megújítását. (ADR-t fuvarozni...)
A digitális sofőrkártya és a GKI kártya megújítását.
Feltétel:
C+E kategóriás vezetői engedély.
Hetelős munkarend vállalása.
GKI-árufuvarozói alapképesítés, érvényes GKI kártya megléte.
Digitális sofőrkártya.
PÁV III.
Büntetlen előélet.
Megbízóhatóság, rugalmasság, kiváló stressz-tűrő és problémamegoldó képesség.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!