A Nemzeti Útdíjfizetési Szolgáltató Zrt. és hasonló szervezetek is rendelkeznek Vásárlók könyvével, amibe a panaszok bevezethetők az ügyfelek részéről?





Az ügyfélszolgálati irodákban kell lennie vásárlók könyvének, de az arra szolgál, hogy ha az ügyintézéssel kapcsolatban vannak kifogásaid.
Egyéb esetben:
Fontos tudnivaló, hogy Társaságunk székhelyén nincs ügyintézés, erre ügyfélszolgálati irodáinkon, ügyfél levelezési címeinken, valamint Call Center telefonszámunkon keresztül van lehetőség.
Ügyfél levelezési cím: 2101 Gödöllő Pf.:148
Ügyfél elektronikus levelezés E-matrica ügyekben: ugyfel@nemzetiutdij.hu
Ügyfél elektronikus levelezés HU-GO ügyekben: ugyfel@hu-go.hu
24 órás telefonos ügyfélszolgálatunk magyar nyelven: +36 (36) 587-500
Telefonos ügyfélszolgálatunk angol nyelven minden nap, német nyelven hétköznaponként 8-16 óráig: +36 (36) 587-500
Az eddig összegyűjtött tapasztalataim alapján a Nemzeti Útdíjfizetési Szolgáltató Zrt. nem egy korrekt, ügyfélbarát szervezet, inkább afféle állami pozícióból kommunikáló keményvonalas szerv.
Rámegy valaki egy autópálya szakaszra matrica nélkül és nincs lehetősége néhány órán belül megvásárolni a matricát? Kit károsít meg az, aki 35 perccel később vesz matricát, minthogy ráhajtott egy adott autópálya szakaszra?
Az ilyen hozzáállás mindig ellenszenvet vált ki belőlem.





Jó a reakció időd, alig több mint 3 hónap...
:D
Az eddig összegyűjtött tapasztalataim alapján sok autós nem korrekt, szabálykövető, inkább afféle simlis.
Rámegy valaki egy autópálya szakaszra matrica nélkül, pedig van lehetősége néhány órával korábban is megvásárolni a matricát? Ki az aki annyira siet, hogy 35 perccel később vesz matricát, minthogy ráhajtott egy adott autópálya szakaszra, holott nem csak benzinkutakon, online, de akár SMS-ben is lehet fizetni?
Az ilyen hozzáállás mindig ellenszenvet vált ki belőlem.
:D
Ne írj privátot, nem szoktam elolvasni!
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!