Mi ad ki furcsa hangot egyes IK260, -280, és IK435, -415 típusokon a motorból?
Figyelt kérdés
A '90-es években felújították az IK280, -260-okat, így megkapták a Rába D10 EURO1, EURO2 motorokat. Ezeknél megfigyelhető (nem mindnél), hogy bizonyos időközönkét <talán 1/4 óránként> valami kb.1-2 msp. hosszan "nyekken" (olyan, mintha vmi kinyitna), ami hatására a motorfordulatszám megemelkedik, majd 1-2 perc után visszaáll az eredeti ford.-ra. Ez a jelenség alacsony fordulatszámon is megmutatkozik, de nem akkora hanggal, és szinte azonnal meg is szűnik. Az IK415, -435-nél nem annyira feltűnő ez. Mi lehet ez?2010. febr. 1. 14:10
1/3 anonim válasza:
A nyikkanó hang után kapcsol be a hűtőventi -egy elektromágnes kapcsolja. A "fordulatszám-emelkedés" pedig nem más, mint a ventillátor szélzaja.
2/3 anonim válasza:
Amikor elolvastam a nagybetűs kérdést, mindjárt eszembe jutott a válasz: Minden. Minden, ami még a buszban van, amit még nem szereltek ki, amit még láthatsz...
:D:P
3/3 anonim válasza:
szerintem addig örülj amíg járnak az IK 260-280-asok mert a mai Volvók pár éven belül megdöglenek a T55-nek való utakon.
A Volvókat - bár Lengyelországban készültek - alapvetően a svéd utakra tervezték, nem a magyar "utakra"
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!