Budapesten hogyan, mivel érdemes közlekedni?
Bkv? Valami kis teljesítményű motor? Kocsi? bár abból már van elég.
Egész nagy távokat kéne megtennem. Pl XXII kerületből eljutni a belvárosba.
Ba......us!
Ez annyi mindentől függ!
Milyen jogsid van?
Mennyi gyakorlatod?
Milyen autód, vagy motorod, vagy robogód?
Egész nagy távolság?
Háááááááá! Nézőpont kérdése. Mert attól függ, hogy melyik területről melyikre?
Belvárosból a XXII-be sitty-sutty el lehet jutni, plusz ugye attól is függ, hogy mikor????
Hajnali 4-kor vagy a csúcsforgalomban?
Valszeg nem budapesti vagy, így lehet, hogy még érdekesebb lesz a helyzet.
A belvárosban hogy fogsz parkolni? Ott elég húzós árak vannak.
b-s jogsim van, teehát kocsi szóbajöhet. Bár előbb-utóbb úgyis lesz nagymotor jogsim (mánia), és nem rettenek meg a kis 125-ös gépektől sem. Ugyanis egy vfr800 6l-ből jön ki, de egy kis cbr125 megvan 3 literből.
Saját járgányom nincs még semmilyen, de tervezek venni. Szóval jó lenne tudni, hogy autóra számoljak, vagy motorra, vagy esetleg bp-n belül nem is kell, mert elég a bicikli.
Am kocsit 1 éve vezetek aktívan, de mivel faulban élek, csak kisebb városokban tudtam gyakorlatot szerezni, pl Debrecen.
Alapvetően ahogy elterveztem, a Marina-partra járnék sokat a XXII. kerületből, meg a belvárosba, meg még III. kerületbe is. No meg dolgozni Dunaújvárosba. Ha a jó ég megsegít, ott lesz munkám.
Az időszakról: Ugye reggel 8-tól meló, délután fél 5-ig. Kb fél 6-ra érek haza (ami remélem valahol a XXII. kerben lesz) céges busszal, aztán irány a Marina-part(edzőterem). Érjek oda 6-ra, fél8-ig edzés, aztán go haza.
Ez lenne az alapvető rutin. Ebbe még beleszólhat dokihoz járkálás, személyes dolgok intézése a városban, stb.
Mivel tényleg nem BP-i vagyok, sőt, egész életemben kb 5x voltam, a parkolást tényleg nem vágom
A 22. kerület és a Marina part eléggé messze esik egymástól, közelebbre nem tudsz járni edzeni?
Az kb. esélytelen, hogy a délutáni csúcsforgalomban fél óra alatt odaérj, bármilyen eszközzel is mész.
Arról nem is beszélve, hogy a 22 ker - Dunaújváros - 22 ker - Marina part - 22 ker kilométerben is, azaz üzemanyagban is rengeteg...
A városban kétkerekűt csak akkor válassz, ha nem esel kétségbe egy-két csonttöréstől, bőrveszteségtől.
A távolságok hatalmasak. Budapesti lakhellyel egy dunaújvárosi munkahelynek nagyon jól kell fizetnie, hogy megérje az utazást (benzin+útidő). Ennyi idő alatt helyben 1,5-2 műszakot lehúzol, érdemes megnézni, nem gazdaságosabb-e.
Tapasztalatom szerint sok kerékpárút (sokkal) veszélyesebb, mint az autók között tekerni. Sokan viccnek gondolják, hogy a kétkerekűt leszorítják, megijesztik.
Most én is közlekedési módot keresek, mert most gyógyultam fel egy motoros balesetből (nem kaptam elsőbbséget).
Kerékpárral közlekedve egy BKV busz lökött meg szándékosan.
Dunaújvárosba legalább 125 (inkább 250-es) motort használnék
A városban egy 50-es (nincs rajta rendszám) a lehetőségeket alaposan kihasználva (járda, piros lámpánál előre gurulás, a 30-as táblák "rugalmasan kezelése" stb) nagyon gyorsan lehet haladni az alacsony végsebesség ellenére.
Annak ellenére, hogy az 50-es robogót használva, a szabályokat "igen rugalmasan kezeltem" (igaz másokra nagyon vigyázva) a balesetem pont szabályosan közlekedve, főútvonalon történt...
Nekem e teleportálást ajánlották...
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!