A repülőre miért nem "állóhely" jegyet váltani?
Talán azért mert a repülő stabilitását nagyban befolyásolja a súlyeloszlás, valamint le- és felszálláskor, légörvény vagy vihar esetén elég balesetveszélyes lenne.
Ha utaztál volna repülőn akkor nem kérdeznél ilyen hülyeségeket.
Szívesen végigállnád a Budapest-New York hosszú órás utat??
Még rövidtávon talán elfogadható lenne, hogy mondjuk Bp-München (kb 50 perc) úton állsz, de a légiközlekedés nem olyan, mint a békéscsabai gyorsvonat.
Bármikor előfordulhat egy légörvény, turbulencia, ami egy picit megdobálja a gépet. Aki nincs bekötve, akár meg is sérülhet ilyenkor.
Oslo-Tromsø útvonalon a férjem kiment mosdóba, én a helyünkön maradtam, és abban a pillanatban a gép veszített hirtelen a magasságából. Csak azért nem szálltam el, mert be voltam kötve, de a férjem a vécében repült egyet.
Nem viccből van az sem, hogy a pilóta mindenkit megkér, hogy ha nem muszáj, inkább ne kapcsolják ki a biztonsági övet.
A kérdező kommentje:
[...] Így legalább van egy hülye kérdés is ezen az oldalon
Ha csak egy lenne...!
sokszor előfordul, hogy túlterhelődne a gép az utasok és a csomagjaik miatt.
Gondold e, hogy még több embert állítasz fel, nekik is lenne egy csomagjuk(bőven túl nehéz lenne a gép), tehát a gép fel sem tudna szállni.
Ezt talán még nem írták :)
"A terasz sem rossz ötlet,csak kellenének oxigénmaszkok is, így valószínűleg feláras lenne és értelmét veszítené a dolog.. Viszont egy "pótkocsi" megoldása sem lenne rossz ötlet! (hajtómű turbulencia elvezetővel) vagy csuklós repülő (lehetne hosszabb),és így kisebb ívben megtudna fordulni és a gépkitolóra sem lenne szükség.."
Remélem nem lesz belőled repülőmérnök.
Terasz a repülőre? Nem az oxigénhiány a legnagyobb gond, hanem az alacsony hőmérséklet (ott már mínuszfokok vannak) és az utazósebesség miatti légellenállás, még ha ritkás is ilyen sebességnél senki sem maradna a gépen.
Utánfutó (pontosabban utánrepülő)? Azt mégis hogy stabilizálnád? Abból a fejlesztési és építési pénzből már olcsóbb egy kisebb gépet építeni.
Csuklós gép? A gépek így is kis ívben tudnak kanyarodni, a kifutópálya ahhoz kell hogy fel tudjanak gyorsulni hogy felszállhassanak. És a stabilitás itt is problémás lenne.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!