Van még olyan hely a világon, ahol aluljárókat temetnek
be és szintbeli kereszteződéseket hoznak létre?
Figyelt kérdés
Budapest Ferenciek tere ill. Váci utca a márc 15 térnél
2014. ápr. 21. 09:42
1/9 anonim válasza:
Igen, van. Ott, ahol az emberek oly ostobák és lusták, hogy a kiépített aluljáró ellenére a felszínen szaladgálnak az autók között. Jobbára a balkánon, ahova ti, magyarok is tartoztok.
Egy disszidens
2014. ápr. 21. 10:12
Hasznos számodra ez a válasz?
2/9 Beviz Elek válasza:
És te nem vagy magyar te sötét? Nem "ti magyarok", hanem MI magyarok!
2014. ápr. 21. 11:08
Hasznos számodra ez a válasz?
3/9 anonim válasza:
Vannak ilyen helyek. Sőt, vannak olyan helyek is, ahol előre megvizsgálják, van-e értelme az aluljárónak és ha azt tapasztalják, hogy nem jár jelentős előnyökkel, akkor nem építik meg nagy költséggel azért, hogy az autósok bosszankodjanak (ha nekik kell aluljáróba menni), a gyalogosok meg az autók közt rohangáljanak (ha épp őket terelik a föld alá). Tudod, nem mindenütt olyan a világ, mint kis hazánkban, hogy a városi közlekedő csak és kizárólag autóval tudja elképzelni az életét és a kerékpárost, gyalogost tűzzel-vassal irtják, igyekeznek eltüntetni az útról vagy legalábbis a föld alá szorítani.
2014. ápr. 21. 11:22
Hasznos számodra ez a válasz?
4/9 anonim válasza:
#1 - a közeli rokonaidat sértegesd haver... És attól hogy más országban élsz ugyanúgy magyar maradsz.
Tudod micsoda pénz a földmunka? Még úgy is, hogyha az alvállalkozósdival nem lopnának ki egy halom pénzt, akkor is simán megéri. Ha lenne ismerős aki beszervezne az út- meg stadionépítésekhez én is markolókat vennék...
2014. ápr. 21. 11:56
Hasznos számodra ez a válasz?
5/9 anonim válasza:
Igen, ott, ahol a városi tereket szeretnék az emberek eredeti funkcióiknak megfelelően hasznàlni, nem csak közlekedésre. Mivel alapvetően Budapest belvárosában nem cél az autóhasználat ösztönzése, szerintem jó döntés volt ez a minimális kapacitáscsökkentés. (Persze én ilyen méregzöld vagyok, aki a Szabad sajtó úton és a Kossuth Lajos utcán is szűkîtene, nagyobb gyalogosfelületeket hozva létre.)
2014. ápr. 21. 13:36
Hasznos számodra ez a válasz?
6/9 anonim válasza:
Az aluljárók megszüntetésének van egy prózai oka is: drága lenne a mozgássérültek részére lifteket építeni (és fenntartani a sorozatos lopások miatt), így ha már felszíni átkelőket építenek ki, az aluljárókat be is lehet tömni.
A felszíni átkelők kiépítése az autósok számára a legtöbbször nem jár hátránnyal, mert a kereszt irányú forgalmat úgyis el kell engedni, és addig mehetnek a gyalogosok is. Ide is kerül pár éve egy plusz zebra, és nincs nagyobb dugó mint előtte: [link]
Persze van amikor túlzásokba esnek, de Rogán már régen lezáratta a Kecskeméti utcát, így az aluljáróba vezető forgalom erősen lecsökkent. A maradék meg a Szép utcáról rá tud fordulni a hídra.
Szerintem.
2014. ápr. 21. 17:34
Hasznos számodra ez a válasz?
7/9 A kérdező kommentje:
Én is méregzöld vagyok, de szerintem kár volt "tönkretenni", amit már megépítettek. Szerintem más módszerekkel kéne az autósokat alternatív közlekedésre bírni.
Amíg sok esetben az autó olcsóbb és kényelmesebb, addig az emberek zöme azt fogja preferálni.
Miért nem épült pl. P+R parkoló a négyes metróhoz?
így ugye továbbra is özönlik be a sok autó. Pl.
2014. ápr. 21. 17:50
8/9 anonim válasza:
Ugye? Dilettáns Dávidka is másképp gondolkozott amíg csak a VEKE okoskája volt, és nem emelkedett magas posztra...
2014. ápr. 21. 18:51
Hasznos számodra ez a válasz?
9/9 anonim válasza:
A Ferenciek terei aluljáró nagy része megmaradt, pl. abban lett kiképezve a gyalogos folyosó is. Csak ott tömedékelik be, ahol nem lehet hasznosítani vagy statikailag indokolt. A Frankel Leónál az északi lépcsőkar helyére villamos épül, ott talán érthető ha nem tartják meg alatta az üreget fölöslegesen.
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik. Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!