Ha van sebességhatár, mi értelme a normáis (nem versenyzésre használt) autókat úgy építeni, hogy többel mehessenek?
mert nem minden országban van sebességhatár, és mindenkinek joga van a saját kocsijával annyival menni amennyivel csak akar, zárt pályán.
emelett az sem mindegy, hogy 20 másodperc egy előzés, vagy 2.
akinek lenne rá pénze, inkább vesz 200 ezerért 3 fejes Laser Inteceptort, és röhög a zsaruk képébe mikor trafi van :)
Csak a csinovnyikok járnak rosszul ezzel is az ezres swiftel 66-tal mennek a városba, BMW-vel meg 120-de nem tudják bemérni. :)
Jó befektetés. de hát ez az igazság.
"mert nem minden országban van sebességhatár, és mindenkinek joga van a saját kocsijával annyival menni amennyivel csak akar, zárt pályán."
Na jó, nem kell ironizálni :D
Hát igazából erre nincs magyarázat, hacsak az nem, hogy aki szereti az autókat, és sokat is utazik, az biztos, hogy jó minőségű, nem csúcsforgalmas órában, nem 90-el fog menni, hanem jóval haladósabban. Ez az egyik ok.
A másik meg hogy ha egy autó 250-et bir menni, akkor annak valószinüleg már sprintje is van, tehát 50-ről 100-ra is nagyon jól gyorsul, ami fontos a lendületes haladáshoz.
Nameg ameddig az 1000-res Swift vásárlásánál is a végsebesség az első adat a katalógusban, amit megnéznek, hát addig bizony ez van.
A német autópályákon nem mindenhol van sebességhatár.
Meg az autókat nem úgy építik hogy gyorsan menjen, hanem hogy áramvonalas legyen (kisebb légellenállás - jobb fogyasztás), legyen ereje (jobban lehet vele gyorsulni, nem kell kettőt visszakapcsolni egy emelkedőn hogy fel tudj menni), és ezek mellé magától jön a tulajdonság hogy gyorsabb mint 130 km/h. Tiltóelektronikát nem tesznek bele mivel drágább lenne valamivel és nem szórakáznak vele.
De pl a nagy német gyártók 250-re lekorlátozzák az autóikat, pedig gyorsabban is tudnának menni.
A Porsche 911 GT3, Lotusok, Bugattik meg nem közútra vannak tervezve, hanem versenypályára.
Jó sokszor meg kell ezt kérdezni. Ja. Elvégre gyakori kérdések a címe az oldalnak.
Halgattál már 80 dB hangerőn Sokol rádiót? És 80 dB-en felső kategóriás cuccon?
Menj 110-el Trabant 601-el és Jaguárral.
A belső égésű motorok általában olyanok, hogy a legnagyobb lehetséges teljesítményük nagyobb, mint amit rendszeresen elviselnek károsodás nélkül.
Tehát az, hogy pl. a Skoda Octavia végsebessége 200 körül van, azt is jelenti, hogy 130-al hajtva a világból kimegy.
A trabi is tud 100-al menni, ha meghajtod nagyon, de akkor lesz tartós, ha nem teszel vele ilyet.
****
Nagyon erős (és drága) pedig autók azért vannak, hogy akinek van, megmutathassa a többieknek.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!