A 4. pedál az micsoda néhány autóban?
Láttam olyan autót, sőt ültem is benne, de nem vezettem, hogy 4 pedálja van. Régi japán autóról van szó (80-as évek beli) és még jobb kormányos. Balról az első ami a kérdés tárgya, utána jött a kuplung, a fék és a gáz. Gyári, közúti autóról van szó, nem lett semmi sem pluszba beleépítve. A kézifék rendesen ott volt az ülés mellett kar formájában.
Mi a fenére szolgál az a 4. pedál?
#1 - Nem.
#2 - Igazából azt mondtad, mint az első, csak máshogy megfogalmazva. Nem lehet rögzítőfék, mert az rendesen ott van az ülés mellett kar formájában, illetve a pedál lenyomására az autó nem lassul. Viszont a hangja olyankor picit megváltozik. De nem a kipufogó felől, hanem a motor felől.
#3 - ...
3-mas vagyok.
Lehet nem tetszik a válaszom, pedig az amit irtam, új autókban is van, és nem csak jobbkormánynál.
#5 - De te nem arról beszélsz amiről én. Te egy sima lábtartó kiemelkedésről, vagy lefixált pedálról beszélsz. Amiről én beszélek, az lenyomható, nem lassítja az autót és változás észlelhető tőle a motor hangjában.
#6 - Toyota AE86...Ismert még Toyota Trueno (Toreno), Toyota Sprinter Trueno, Toyota Corolla Trueno, és Toyota Corolla AE86-ként is. Nem mindegyikben. Ez a pedálkivitelezés nem került be mindegyikbe még a saját autótípusban sem.
Igen, annyira nem terjedt el ez a dolog, inkább a versenyautókban használják.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!