Ha egy savas autós aksinál 12,47voltot mérek attól az még lehet rossz aksi?
Tavaly nem indult az autó,vettem másik aksit a probléma megoldódott.
Idén rámértem a régi aksira és 12,47voltot ad.
Lehetséges hogy a feszültsége még magas de az áramerőssége gyenge és azért nem jó?
Fel töltöm majd,ha cserélem az aksit akkor meg kipróbálom bírja e indítani.
Egyébként egy kis fos 45Ah 360A EN indító áramú aksi,ilyen kell gyárilag az autómba csak most vettem egy 74Ah 750A EN indító áramú aksit aztán gondoltam rá mérek erre a régire is, de így már nem adok neki sok esélyt hogy mégis csak jó még valamire.
Jó könnyű pedig 11kiló gondoltam erős havazásnál nem árt a csomagtartóba tenni ha netán elakadnék és lemerülnék,nem baj maradt még egy 55Ah aksim is ami jelenleg van az autóba.
Mennek a pontok.
Remélem nem merül nagyon de igazából nem átlag igénybevételnek lesz kitéve azért kell a nagy kapacitás és az erős indító áram.
Két erősítő fogja szívni ami 150A biztosítékkal lesz biztosítva.
Egyik erősítőn mértek 68A áramfelvételt,a másikon nem tudom mennyi de az sem olyan kevés.
Szóval neki sem lesz egy leányálom mert igénybe lesz véve rendesen.
"Úgy érted hogy rakjam be az autóba és mikor be van indítva az autó akkor mérjek rá?"
Nem a generátort kell terhelni, hanem az akksit! Ha nincs kéznél egy nagyobb izzó, akkor tedd be az autóba de ne indítsd el, csak kapcsold fel a fényszórókat, várj 10 percet és úgy mérj feszültséget ha még akkor világít!
Okés
Rá raktam a töltőre,szerintem ennek vége van mert túl gyorsan megy fel a töltöttséget jelző mutató.
Indult félről,kb 40perc múlva már 3/4eden volt.
4A-es a töltő.
Ha jól tudom ez azt jelenti game over.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!