Autóversenyekben, pályákon nem jön be a driftelve kanyarodás?
Figyelt kérdés
Autósjátékokban(nem szimulátor) mindenki szinte úgy veszi be a kanyarokat, hogy dirftel, és nem kell lelassítani annyira a kocsit, mintha az íven akarná bevenni.
Valóságban ez a trükk nem igen jön be?
2013. aug. 7. 12:03
1/4 anonim válasza:
A driftnél elveszik a tapadás, ami egy igazi versenyen nem épp a legjobb.
2/4 anonim válasza:
Egy nem kimondottan drift versenyen így közlekedve a pályán rengeteg másodpercet és ezáltal helyezéseket veszítenének ha így kocsikáznának, és ugye egy verseny célja a győzelem, nem az hogy minnél több helyezést veszítsen az ember.
3/4 Dörmögő válasza:
Attól függ hogy milyen versenyről van szó. A rallyiban Lehet jó megoldás ha úgy kanyarodik a versenyző hogy közben kapar a kerék, mert úgy nem a pelső laza rétegen próbálja kigyorsítani a kocsit. Viszont aszfalton a legideálisabb mikor a kipörgés határán tartják a hajtott kerekeket. Ha kipörög akkor már nem tud akkora tapadás biztosítani a kocsi. Egyébként ez általános iskolai fizika. A tapadási súrlódás mindig nagyobb mint a csúszási surlódás.
4/4 anonim válasza:
Ezen én is gondolkodtam.
De nézz csak meg egy F1-es futamot. Ha egy centit kisodródnak az ivről, már látszik a köridőn. És komolyabb versenyeken minden pillanat nagyon sokat számit.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!