Milyen Suzuki legyen?
Tehát: évi 3-4 vízen töltött alkalomra kis csónak meghajtásához (nem pecabotszállítás,hanem csónakázás) már eldöntöttem, hogy Suzuki csónakmotort veszek (a jogi háttere miatt legfeljebb 5 Le).
Logisztikai okból fejtankos és minél kisebb súlyú kellene.
Fontos lenne hogy nem akarom szerelni, ne álljon meg. Ezek az euro-1et teljesítő elektromos vezérlésűek nem érdekelnek.
Tehát mit javasoltok:
Hány le? (súly arányában)
Ezzel együtt hány henger?
Kétütemű vagy négyütemű? (előbbibe nem kell külön olaj,ez előny)
Milyen évjárat? (százötvenezernél többet nem nagyon költenék rá)
háát jóó kédés..
egy henger, négy ütem, akármilyen évjárat, csak beleférjen a keretbe...
sosem romlik el, csak megy...megy...megy...nem füstöl, nem pörög idegesítően.
a nagy titok, a minőségi, igen drága motorolaj, pontosan belevaló gyertya.
Suzuki Dt 5
https://www.youtube.com/watch?v=Cc3nrG8gFtI
Nekem is ez van, és meg vagyok vele maximálisan elégedve.
nyolcvanakárhányas évjárat, kéthengeres kétütemű Big Joe- ról üzemel: [link]
Másodmagammal, ma is behajóztam egy rövid 30 kilométeres távot.
Gyertya belevaló legyen, az olaj pedig Valvoline otboard 2T 1:50 arányban keverve, még nem füstöl. ( videón szerintem tömény olajjal indították be, mert nem füstöl ennyire.)
Ha nem értesz a motorhoz, (mármint szerelésre gondolok,) akkor ne vedd meg ha 2. rántásra nem indul. (Főleg ha az eladót nem érte váratlanul hogy az eladni kívánt gyöngyszeme csütörtököt mond.)
Ez kb belefér a 150 ezer-be. Mondom! 2. Rántás!
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!