Kezdőoldal » Közlekedés » Egyéb kérdések » Hány gombra és karra van...

Hány gombra és karra van szükség ahhoz hogy egy repülögép felszálljon, és repüljön?

Figyelt kérdés
Tegyük fel hogy semmi lámpát meg rádiót meg tudomisén mit nem kell használni, csak fel kell szállni, és levegöben kell tartani. Mennyire nehéz ezt megcsinálni mondjuk egy magángéppel vagy valami ilyesmi kisebb géppel? Hány gombra és karra van szükség ehhez kb?
2013. ápr. 13. 09:58
 1/6 anonim ***** válasza:

A való élet nem a négy kurzorgombos repülőgépszimulátor.


Olyan kérdés, mintha azt kérdezted volna, hány és milyen kés, szike, csipesz kell egy homloklebenyműtéthez, altatás, érzéstelenítés nem árdekel.

2013. ápr. 13. 11:26
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/6 A kérdező kommentje:
tulajdonképpen ez a lényeg
2013. ápr. 14. 14:10
 3/6 anonim ***** válasza:

Nem vagyok pilóta, de amit szerintem mindenképpen kezelni kell:

-gázkar (és légcsavar állásszög), sugárhajtású gépet elképzelve egyszerűen csak tolóerő

-fékszárny

-trimmek

-futómű ki/be, nem létszükséglet, de odafent jobb behúzni, nem kelt örvényeket,

-botkormány (magassági kormány és csűrő közös kezelőszerve)

-oldalkormány pedálok

-ha leszállás után meg is akarsz állni, nem árt tudni, hogy az orrfutót hol lehet kormányozni, és a kerekeket fékezni, sugárhajtású gépnél a sugárfordítót működtetni



Amit felsoroltam, az csak egy buta módba kapcsolt játék repülőgépszimulátorral való felszálláshoz elég. Egy valódi repülőt nem lehet csak ilyen egyszerűen "letegezni"

Esetleg egy faék egyszerűségű robbanómotoros könnyű repülőgépet még csak-csak lehetne kezelgenti egy-két órás gyorstalpaló fejtágító és egy pilóta-oktató felügyelete mellett.

Mert felszállni annyira egyszerű, mint kirántani a tűből a befűzött cérnát, de leszállni (egy darabban) kb. annyival nehezebb, mint befűzni a cérnát a tűbe... Max tolóerő, valamekkora fékszárny, aztán egyszer csak elkezd emelkedni a dög... no de lefelé mér nem ilyen egyszerű.


Ha tényleg érdekel, bérelj ki egy órás sétarepülésre egy kétszemélyes kisgépet, és odafent csak egy kicsit, és csak vigyázva kérd el a kormányt (ha esze van, teljesen elengedni nem fogja). Látni fogod hogy azért nem olyan egyszerű az, mint innen lentről nézve tűnik.

2013. ápr. 14. 22:04
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/6 anonim ***** válasza:
Ha nincs meg a szükséges elméleti és gyakorlati tapasztalatod hozzá, el se tudsz indulni, mert kb. az induláskor felgyújtod a repülőt... :D (A kis egyszerű dugattyús gépeket se tudod elindítani csak úgy, mert pl. van bennük olyan alkatrész, ami felmelegszik, ha sokáig indítózol.)
2013. ápr. 17. 21:23
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/6 anonim válasza:

A 3-ast még egy kicsit kiegészíteném:


Leszállás:

- Egyéb aerodinamikai fékek (áramlásrontó lap - speed brake)

2013. ápr. 26. 19:26
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/6 anonim ***** válasza:

http://www.youtube.com/watch?v=ln9E8bQr2hg


itt egy link, én ezzel a tipussal repültem 10 évig. nézd meg és látod rajta a dolgokat, a hangokból kitudod szűrni hogy mi kapcsolja a hajtóműveket. de egy laktanyát ha felkeresel, szerintem biztos beengednek egy teszt szimulátor elé

2013. aug. 8. 16:31
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!