Mennyit keres egy kamion sofőr?
Belföldin örülnek ha fuvarhoz jutnak, nemhogy ilyen fizetéshez, ott olyan netto 100-150 jobb esetben. De gyakori a tologatás meg a leállás ha épp nincs mit vinni.
A külföldivel meg úgy kell kalkulálni hogy sokban van a pályadíj, parkolás kompjegy stb, na meg jönnek a gyakori bírságok is, mert ugye a balkáni taplót mindenhol lehúzzás nyugaton, ez már teljesen általános azt a sajátodból kell leszámolni gyakran. Mert a céges költőpénz az vicckategória, aki nem rugalmasan kezeli ezt a szeton-témát az hamar kibukik innen. Aztán ehhez még jön a 3 heti kintlét meg a kaja, stb, és egy kapszula szálló méretű valamiben dekkolsz álló hónapokat.
Persze aki csak egy évig akar ilyen kicsit megszedem magam alapon melózgatni annak megteszi, de nehéz új állást keresni emellett, szóval egy taposómalom.
És akkor az általános lenézést ami úgy minden sofőrt érint nem is említettem.
Kösz, volt honnan merítenem, nagybáttya kb 25 éve ezt a hülyeséget csinálja mert egyszerűen nem tud kiszállni ebből, és 40 évesen nem volt még egy többévig kitartó kapcsolata, mostanra jutott el odáig h egy elvállt 30-as csajjal akinek van egy 10en éves bamba kölyke, (mellesleg hót hülyének tartom mindkettőt) összejött aztán mindkettő bele akar menekülni egy házasságba. És nem tudna másból ennyi pénzt kihozni meg nem is ért nagyon máshoz, szvsz ördögi kör, mindenképp úgy érdemes nekiállni h eddig csinálom aztán váltok és foglalkozom a maszek élettel, egy lakás kezdőrészletét össze lehet belőle szedni és aztán meg kell állni, mert annyit nem ér meg.
Jahh és akkor még baromi mázlista az aki 5 év alatt semmi komoly balesetet nem csinál, mikor alapból káosz van az utakon, bírni kell a fokozott nyomást, fáradtságot stb, nem állhatsz meg akkor amikor kell, mikor meg kell akkor nem vagy fáradt, mert ugye b*szogatják már ezzel a tachográffal is az embert. ha meg mégis becsúszik egy komoly stikli roszabb esetben külföldön akkor ugrott az egész mert többévi sitt lehet a dolog vége, onnan meg nem állt fel még senki.
Én az biztos ha ilyen pályára adnám a dolgot fix h nem Európában lenne mert itt kicseszés közúton szállítani bármit is, úgy Amerikában több országban is egész tűrhető és liberális a dolog, csak ott meg többnyire meg kell venni a kocsit amivel dolgozol, és az kapásból 100e dollár, vagy Ausztráliában is jól lehet élni ilyenből ha sikerül olyanba beletenyerelni h ingázzol egy kikötő és egy farm között és tehénszállító road-trainre ülsz, de az meg 5 éves gyakorlat után lehetséges egy szimpla szerelvényen, ennek is utánanéztem. Szóval bonyolult ügy.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!