Kezdőoldal » Közlekedés » Egyéb kérdések » Támogatnátok, hogy Budapest...

Támogatnátok, hogy Budapest teljes területén kizárólag Euro 2-es vagy jobb besorolású gépjármű közlekedhessen?

Figyelt kérdés
Jobb lenne a levegőminőség, azonban a 96/97 előtt gyártott autók, teherautók, buszok nem közlekedhetnének, be sem hajthatnának a városba. Mit gondoltok?

2012. ápr. 9. 03:00
1 2
 1/17 anonim ***** válasza:

Ha lúd akkor legyen kövér!

Legyen inkább EURO IV-es besorolás!

2012. ápr. 9. 07:47
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/17 anonim ***** válasza:

Szerintem csak a villanyautókat engedjük be Pestre!


Igaz, van belőlük kb negyven az országban, de nem baj!


És szerinted, ha a buszok nem járhatnak Pesten, mégis hogyan lehet eljutni bárhova is? :) Ha meg kocsik sem járhatnak, akkor mindenki menjen gyalog?

2012. ápr. 9. 08:04
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/17 Agytörzsi Prof. ***** válasza:
A gondolat jó, de azt hiszem, ez még várat magára 1 darabig. Ha azt elérnénk, hogy a sok lusta ember ne indítsa be az autóját napi 1 km megtételéhez,már akkor komoly sikereket érnénk el.
2012. ápr. 9. 08:30
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/17 anonim ***** válasza:
Azon elgondolkodott már valaki,hogy a teljes légszennyezés kevesebb mint 1%-áért felelösek az autók ? Ha az általad leirt felvetés szerint 1997 elött gyártott buszokat nem engednél közlekedni Bp-en,akkor ugye tisztában vagy vele,hogy a BKV úgy általában el semindulhatna ? Nem tudom,hogy van-e egyáltalá 5db ettöl újabb buszuk.
2012. ápr. 9. 09:23
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/17 anonim ***** válasza:
100%

A frászt! F betűvel először másik szó jutott eszembe... :P

Eleve is kezdjük ott, hogy az EURO besorolás mind a mai napig nem teljesen tükrözi a valóságot (euro helyett inkább matrica színben gondolkoznék, mert jelenleg minden szabály erre épít). Olyan új dízel autók is kapnak zöld matricát, amelyek közben jobban füstölnek mint egy gőzmozdony, akkora füstcsík van utánuk hogy öröm nézni. Ez vajon nem jobban környezetszennyező mint az én régi kis szar benzinmotorom? Dehogynem.


A másik: a március 15-i hétvégén hosszú hétvége volt, a BKV szombat szerint járt pénteken, autók alig voltak a városban, a szél fújt. Minden adott volt tehát ahhoz hogy ne legyen szmog. Ehhez képest a gellért hegyről tök jól látszódott hogy mekkora szmog van a város felett. Innentől kezdve megkérdőjeleződik bennem hogy valóban az autók okozzák-e.


Mind a mai napig megy a vita arról, hogy a régi, nagyobb részecskéket, vagy az új, szűrővel ellátott kisebb részecskéket kiokádó motorok a jobban környezetszennyezők, illetve benzin vs dízel. Nincsen egyértelmű álláspont.


Nekem van bérletem is, meg régi autóm is. A régi autót csak hétvégén, kis forgalom mellett használom, vagyis jellemzően nem pöfögök a dugóban. Az igazán nagy baj a dugóban eltöltött órákkal van, mert addig az emberek nem haladnak, viszont jár a motor. A kettő együtt nagyon drága. Igenis kapjon kedvezményt az, aki autó helyett BKV-zik, ezzel is ösztönözve arra az embert hogy inkább tömeggel menjen mint autóval.


A magas benzinár úgyis szelektál (ezt többen mondják, igaz én még annyira nem tapasztalom).


Legyenek a város szélén (de ne kint a halál f*án camponánál ahonnan szintén órák alatt lehet bejutni, hanem pl. a metróvégállomásoknál) P+R parkolók, ahonnan max. fél óra bejutni tömeggel. Akkor az ember szívesebben használná őket. Viszont autó + 1 óra tömegközlekedés, az nem alternatíva.


A teherautó hozza az árut, ha nem hajthat be, nem lesz mit enned...


A környezetvédelemért sokat lehetne tenni ha végre az összes lámpát zöld hullámra állítanák be, és nem kéne 100m-enkén megállni majd elindulni (a legtöbb energiát ez emészti fel, ergó ez a legjobban környezetszennyező).


Lehetne támogatni állami szinten a telekocsi rendszert is, ahogy pl. németben is van, persze ehhez kéne némi elszántság.


Amúgy sajnos van egy ilyen rendelet, csak még nem lépett érvénybe, remélem nem is fog, mert akkor az autómat gyakorlatilag bevihetem a MÉH-be. Megvenni már nem fogják, eladni ezért nem tudom. Használni szintén nem fogom tudni...

2012. ápr. 9. 09:51
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/17 anonim ***** válasza:

Dehogy támogatnám!

Nem vagyok idióta!

2012. ápr. 9. 10:06
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/17 anonim ***** válasza:
Én a 3-3,5 literesnél nagyobb hengerűrtartalmú személyautókat kötelezném plusz díj befizetésére, ennek talán lenne is értelme, mert nem az átlag népet szivatják meg vele, hanem azt akinek amúgy is van miből fizetnie.
2012. ápr. 9. 11:18
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/17 anonim ***** válasza:

Nem támogatnám!

Utálom a környezetvédő hippiket akik el akarják venni az autózás örömeit az emberektől.

2012. ápr. 9. 11:18
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/17 anonim ***** válasza:

"Utálom a környezetvédő hippiket akik el akarják venni az autózás örömeit az emberektől."


Budapesten közlekedni kell, ha az autózás örömét keresed akkor szerintem neked nem a körgyűrűs dugók meg a piros lámpák nem valóak.

2012. ápr. 9. 11:32
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/17 anonim ***** válasza:

"Nem tudom,hogy van-e egyáltalá 5db ettöl újabb buszuk."


Olyan kb 200 buszuk van ami megfelelne...

2012. ápr. 9. 11:37
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!