Kezdőoldal » Közlekedés » Egyéb kérdések » Hogyan kell repülőgépet vezetni?

Hogyan kell repülőgépet vezetni?

Figyelt kérdés
Tudtok írni olyan oldalt, ahol leírják, hogy hogyan kell repülőgépet vezetni? A google-ba már beírtam, de ott csak a gépekről írnak, meg múzeumról stb... Előre is köszi!
2012. febr. 23. 22:25
1 2
 11/18 anonim ***** válasza:

De vissztérve a pedálokra: a pilóta és a másodpilóta előtt is kettő van - ugye lábanként egy. Úgy vannak összekötve, hogyha az egyiket benyomod, akkor a másik feléd jön, közben valamilyen összeköttetéssel (mechanikus, pl. rudazat vagy bowden; esetleg fly-by-wire) mozgatod az oldalkormányt.

Legtöbbször a pedálokkal végezheted a fékezést is, azok billentésével. Persze ez alól vannak kivételek, pl. orosz gépek, mint az Antonovok, ahol a botkormányon van fékkar, amivel a levegős fékrendszert működteted - már ha jól emlékszem... :P

2012. febr. 28. 21:38
Hasznos számodra ez a válasz?
 12/18 anonim ***** válasza:

Még azt írja nekem egy csög hogy el vagyok tévedve!

Leszakad a pofám....

Versenyszerűen ÉPÍTETTEM és terveztem sugárhajtású többmotoros és sikló/vitorlázó rc- távirányítású repülőgépmodelleket vagy 6évig. Itt van 4 érem meg 2 oklevél a fejem fölött a falon.

A sógorom mezőgazdasági pilóta.

Néha még passzóból játszok is ilyen fly szimulátorral meg hasonlók.

-És ennek ellenére beszól valaki ,hogy az nem úgy van ahogy én tudom..!!

Felmegy az agyvizem.

Volt olyan ,hogy egy komolyabb repülőgépnek a szárnyát mire megterveztem kiszámoltam kivágtam a merevítőket bordákat éleket csiszoltam egy gépbe 300nál több munkaórát öltem bele.(az laza olyan 8 hét) Sose vettem bolti szutykokat. Ami bolti volt a gépekbe az csak esetleg pár minimális alkatrész meg a távirányító)

A szárny meg nem egy egyenes lap,, komoly aerodinamikája van hogy clját ellássa.


"De én hülye vagyok biztos nem értek hozzá igazad van.

Bár kérdés nincs olyan a témában amire ne tudnék

válaszolni de én hülye vagyok sajnálom hogy belepofáztam. Legközelebb nem teszem!

Ezek a gépek Bizzzztos nem úgy működnek mint a valódiak ezek varázslattal és imával mennek meg más fizikai szabályok nem pont ugyanúgy hatnak rá mint egy igazira.

Szerinted mennyi idő egy ilyet összedobni??

http://www.youtube.com/watch?v=Ul1w4VlO9oU&feature=related

2012. febr. 28. 22:26
Hasznos számodra ez a válasz?
 13/18 anonim válasza:
100%
Háy György: Amit a repülésről tudni kell. Vedd meg,nagyon jó!
2012. márc. 5. 17:09
Hasznos számodra ez a válasz?
 14/18 anonim ***** válasza:

"kormány balrahúzásánál az egyik oldali (flaps) le a másik ugyanannyira fel mozdul el a húzás mértéknek megfelelően.

Ha hátra húzza a kormányt mindkettő fleps felemelkedik és felfelé megy a gép orra. ha lefelé tolja a flaps"

öreg, a flaps egész más dolog, semmi köze nincs a csűrőlapáthoz, amit írsz. a flaps a fékszárnyak, nem azért vannak, hogy forduljon a gép.

2012. márc. 10. 21:58
Hasznos számodra ez a válasz?
 15/18 anonim ***** válasza:

"Azt mondják, hogy a gépeken van pedál is. Igazából én erre vagyok kíváncsi. A pedálra. Mikor használják és egyáltalán hány van belőle?"


Van pedál, az oldalkormányt lépik be vele, de db számot nem tudok.

2012. márc. 13. 19:03
Hasznos számodra ez a válasz?
 16/18 anonim ***** válasza:
100%

Pedálból kettő darab van, egyiken a bal lábad nyugszik, a másikon pedig a jobb. A kettő libikóka szerűen ellentétesen jár, ha az egyiket benyomod a másik felemelkedik és vissza. Igazából itt a pedálok nem függőlegesen járnak fel-le mint az autóban, hanem inkább előre-hátra.


Az oldalkormány szerepe kettős:

A levegőben a gép orrát térit el balra-jobbra annak megfelelően hogy "melyik oldalra léped el". Fordulóban szokás használni, hogy szebben lehessen vele kanyarodni.


A földön pedig a kerekeket kormányozza, amerre elléped, arra fog menni a gép. A földön nincs elég levegő áramlás, ezért csak simán a szárnyon keletkező erő nem lenne erő a gép elfordítására, ezért vezérli a pedál magát a kereket.


Kérdező: menj ki egy reptérre, vitesd fel magad, és 10 perc alatt látni fogod hogy működik a gyakorlatban. Kicsit bele is tudsz kontárkodni, ha úgy alakul. Ha érdekel, tudok segíteni benne...

2012. márc. 13. 22:06
Hasznos számodra ez a válasz?
 17/18 anonim ***** válasza:

simán a szárnyon keletkező erő = itt természetesen a függőleges vezérsíkra gondoltam.


Egyébként:

[link]

2012. márc. 13. 22:08
Hasznos számodra ez a válasz?
 18/18 anonim válasza:

Ez az oldal pont a repülőgép vezetésről szól:


[link]


Érdemes szétnézni rajta!

2013. márc. 17. 13:22
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!