Arra volnék kíváncsi,33 évesen van-e értelme elkezdeni pilótának tanulni, ill. elég-e a középfokú végzettség?
- nincs
- elvileg igen, de folyékony angol nyelvtudás elengedhetetlen
Nem az értelemmel van a baj, hanem a pénzzel. Ahhoz hogy te odáig eljuss hogy közforgalmira felvegyenek (nem tudom a pontos kritériumokat és összegeket de saccra):
PPL: 1.5-2 milla
CPL: legalább 150 óra: 150*30e = 4,5 milla
Multi engine: 1 milla
NVFR: kb 0,5 milla
IFR: 1 milla
Legolcsóbb esetben is olyan 8-9-10 milla. A legtöbb légitársaságnál a folyékony angol alap, és mivel jóval többen jelentkeznek mint a helyek száma, szoros a verseny... (és persze a spanoknak a hely biztosított, velük kell versenyezni)
33 évesen elkezded, ha van pénzed rá, akkor gyors ütemben mondjuk 3-4 év a képzések ideje, tehát leszel 36. Necces hogy ilyen idősen felvegyenek, ugyanis nekik már nem éri meg. 36 évesen még mire elkezdenek képezni, még mire egyáltalán odáig eljuss hogy másod pilóta lehetsz, leszel 37. 37 évesen már nem szívesen fognak beléd invesztálni, amikor van egy rakat 20 éves, aki előtt még plusz 17 év van hozzád képest. A képzések és szimulátor órák aranyárban vannak, jól megnézik kire költik ezt a pénzt, nem jótékonysági intézmény. Ha valakinek akár csak egy órával több repült órája van és minden más paraméterben egyeztek, azt fogják felvenni...
A legtöbb légitársaság ma már kiköti a szakirányú felsőfokú tanulmányok folymatban levését, vagy konkrét diplomát, ha ilyen nincs elég a műszaki felső is, de az legyen. Ennek egy fő oka van: ebből látják hogy tudsz tanulni és gyorsan tudsz tanulni.
Amúgy: [link]
especially:
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!