Kezdőoldal » Közlekedés » Egyéb kérdések » Magyarországon/Európában...

Magyarországon/Európában miért nem kezd elterjedni a mágnesvasút?

Figyelt kérdés
Az áron kívül esetleg van valami hátulütője?
2011. júl. 14. 16:01
 1/8 anonim ***** válasza:
Igen. Nincs sehol sem akkora embertömeg az országban, amihez ilyent kellene építeni.
2011. júl. 14. 16:06
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/8 anonim ***** válasza:
Hát én valamelyik nap a 7:35-ös gyorson (sátoraljaújhely-keszthely) vonalon pedig úgy éreztem :D:D
2011. júl. 14. 16:08
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/8 anonim ***** válasza:
Az előbbi tétel magyar viszonylatra vonatkozik. Németországban terveztek egyet, talán Köln és Hamburg közé, de iszonyatos sok pénzbe került volna, így lefújták.
2011. júl. 14. 16:09
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/8 anonim ***** válasza:
Szerintem magyarország maradi gondolkodása is közrejátszik abban, hogy nincs mágnesvasút sehol. Igény Budapesten biztos lenne rá, a most már ki tudja hány éve épülő 4-es metró árából is lehetett volna mágnesvasutat építeni.
2011. júl. 14. 16:09
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/8 anonim ***** válasza:

Ugyan minek?


Be sem tudna rendesen gyorsulni Soprontól Mátészalkáig...XD

2011. júl. 14. 16:15
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/8 anonim ***** válasza:

Mert egy országnak sincs rá pénze. Sok helyen inkább az olcsóbb villanyos vasúthálózatot fejlesztik. Németeknél, franciáknál rengeteg gyorsvasút van, ahol az utazósebesség jócskán nagyobb mint idehaza (2-3x). Ők ezt fejlesztik és használják. A másik gond szerintem az, hogy vonattal relatív kevés ember utazik.


Kínában viszont minden van és lesz, de előbb utóbb szerintem visszaüt nekik ez a pazarlás.

2011. júl. 14. 16:19
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/8 anonim ***** válasza:
Drága. Másrészről nézd meg, Magyarországon inkább bezárják a vonalakat, mert nincsenek kihasználva.
2011. júl. 14. 16:20
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/8 anonim ***** válasza:

A tömegközlekedés soha nem számított jó befektetésnek. Minden gazdaság a személyszállításra átcsoportosít.

Mível nem egy zsírosfazék, így magyarországnak nem kell. A beruházáskor gondolom hogy sokat tudna kedves elitünk mutyizva húzni rajta, de az üzemeltetés nem érné meg.

Ráadásul tele vagyunk történelmi városokkal, ahol elég nehéz lenne kivitelezni. És valóban nem túl sok a vonaton ingázó, agglomerációkban lakó személy.

2011. júl. 14. 16:33
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!