Kezdőoldal » Közlekedés » Egyéb kérdések » Ekkora marhaság csak a VW...

Ekkora marhaság csak a VW motoroknál van?

Figyelt kérdés
Passat és Octavia PDTDI ítéleteket olvastam a Totalcaron. Többnél is írták, hogy padlógázas előzésnél(!) hibát észlelt az elektronika és, hogy ne károsodjon letiltotta a motort!!! Ez a többi gyártónál is így van? Elég beteg.. Akkor most mi ér többet egy motor vagy 4 ember élete?
2011. márc. 18. 14:44
 1/9 anonim ***** válasza:
az enyém még nemcsinált ilyet. pedig egyfeszt padlózom.
2011. márc. 18. 14:52
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/9 anonim ***** válasza:
Egy haveromnak volt octaviája, az is csinált ilyet, de mi azthittük, hogy csak az övé sz.r, mert népítéletet még nem olvastunk róla. Ha ez tényleg típushiba, akkor az elég gáz:S
2011. márc. 18. 14:58
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/9 anonim ***** válasza:
Elvileg a fordulatszám lehatárolás erre hivatott, tehát a piros mezőnél leszabályoz, de ezért leállítani a motort az enyhén szólva gáz.
2011. márc. 18. 15:04
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/9 anonim ***** válasza:
Bora PDTDI még nem csinált ilyet
2011. márc. 18. 15:24
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/9 anonim ***** válasza:
passat se.. legalábbis nálam.
2011. márc. 18. 15:26
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/9 anonim ***** válasza:

Mi a Citroen Jumperekkel szívtunk/szívunk most is.

Néha a motor vészüzemmódba áll, ekkor nem hajlandó haladni. Ha nincs vele ilyen gond, akkor gyorsításoknál torpan meg váltás után, illetve egy bizonyos fordulatnál, de ez a gond az Opel vivaroval is nálunk, 2400 körül egy pillanatra elveszi a gázt.

A cégnél pedig nem igazán hajlandóak egy normális szerízre költeni, inkább futtatják őket így.

2011. márc. 18. 15:26
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/9 anonim ***** válasza:

Skoda Fabia nál sem volt még soha!

Citroen Jumpernél viszont már volt, katasztrófa volt a motorja, mindig volt valami baja. A mostani Fiat Ducato sokkal jobb

2011. márc. 18. 16:03
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/9 anonim ***** válasza:
Nem hiába nem alkalmazzák már, sőt, sajnálatosnak tartották -ma már- a pdtdi motorokat a vw csoportnál, de leginkább az octavia , valamint a fabia rs változatoknál használt pdtdi motorokat, mivel ezek elavultak, korszerűtlenek voltak már akkor is, de belerakták mert egy új motor típushoz egy új megjelenésű vw -el akarták bemutatni, és nem pedig a csoportba tartozó, olcsóbbnak számító cseh márkával.
2011. márc. 18. 17:55
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/9 anonim válasza:
nekünk volt 1 fiat puntónk ami nem ment többet 80-al sík talajaon lepadlózva.Az agyával volt a gond de lehúztuk a légtömeg mérőt mert az ilyenkor fals információt ad valami miatt. Az a lényeg hogy az tiltja le a motort és a vw-k-nél is ez van mert hibát érez és ezáltal a motor "kímélése" okán nem enged menni. le kell húzni a légtömegmérőt a légszűrő környékén van. utána "lő ki mint ráketyin" ja a punto légtömegmérővel 5-öt evett nélküle 3.5:) ez ilyen pdtdi betegség féleség.leegyszerüsítve:P
2011. márc. 19. 20:48
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!