Szokták mondani, hogy "leesett a kamionról". Tehát a söfőr a "vevőnek" ad valamit amit olcsóbban meglehet kapni mint a boltban?
Nem teljesen értem ennek a kérdésnek mi köze a közlekedés kategóriához, de jó :)
Amiről én tudok:
- ezek a dolgok nem úgy működnek, hogy egy ember van benne. Általában nagyon sokan, és raklapszámra tolják, így a végén még egy főre is viszonylag jó pénzt tud hozni. Pl. úgy lehet, hogy a cola gyárban bekönyvelik, hogy X raklapot tettek fel a kamionra, de valójában kevesebbet tesznek fel. Ilyenkor a gyártól elkezdve a célállomásig mindenki benne van. Mindenhol szépen le van papírozva, a maradék raklapokat meg utána elosztják.
- a nagyobb áruházaknál van egy X selejtszám amíg a cuccokat le lehet könyvelni selejtként. Na most ha ez az elméleti leírható selejtszám nagyobb mint a valós, van esélyed leírni jó cuccokat is selejtesként. Gondolom innen már egyértelmű...
- aztán persze sok helyen a secu-sok is benne vannak, és "nem veszik észre" hogy eltűnt X % cucc. Sok helyen a könyvelésnél valamennyi veszteséggel eleve számolnak, így ez még éppen belefér. Csak gondold el, hogy egy olyan helyen ahol mondjuk van napi 100-200 milliós forgalom a napi 500e selejt-kár annyira nem vészes. Viszont azoknak akik ebből élnek ez elég sok pénz.
Ugyan nem olvastam, de a "Tesco titkok" c. könyvben szerintem ez is le van írva...
Ha a plomba érintetlen a célállomásra érkezéskor, akkor a sofőrön semmit sem tudnak leverni, ugyanis a plomba sértetlensége bizonyítja az ártatlanságát. De ki mondta hogy nem előtte tűnt el a cucc, még esetleg a berakodáskor?
ÓÓÓÓ, erre rengeteg trükk van.
Van, amikor a konténer sérül a hajón, és a vámosok tételesen átnézik, mi sérült meg. Na ott kő kövön nem marad.
Van, amikor azok, akik pakolják le a kocsikat, összejátszanak a sofőrrel, és úgy oldják meg, hogy egy-egy doboz áru eltűnjön.
Akkor is képesek megoldani, ha a tulaj ott ül, és számolja a cuccokat. (Nem véletlen, hogy kínai árusok maguk pakolnak inkább le.:D)
A kamionos kiviszi, kint meg feleznek.
De látom, már az üzemben is megoldható, hogy eleve fel se kerüljön annyi.
Az a csoda, hogy létezik még közúti szállítás. :)
Nem volt kérdés, de ÜZA "hőkompenzált" mennyisége sohasem lesz korrekt.
Ugye a tartálykocsiban kitágul - lefejtéskor visszahül?
Ördögi kör......
tartálykocsira milyen tippek vannak még? Nem ebbe dolgozom és érdekeltségem sincsen, csak érdekel, mert látszólag tök egyszerűnek tűnik a szerkezet. Hogy lehet ezzel trükközni?
De a hőtágulást a mérő nem számolja? Tehát nem hőmérővel kombinált átfolyásmérő van rajta? Akkor nem számít mikor hogy tágul, mert kompenzálja a mérő nem?
szerintem ha gyanut fognak, lemerik a súját
de lehet, hüeseget irtam, nem tudom..
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!