Injektor sornak minek vízhűtés?
Figyelt kérdés
CBR600-ról van szó. Be van kötve a vízkörbe az injektor. Mi szükség van erre?2010. dec. 27. 17:19
2/7 anonim ![*](//static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](//static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](//static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](//static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
válasza:
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
nem halotam még ilyet biztos hogy vízcső? készíts róla képet. ha tényleg vízcső a hűtés miatt kell de nem az injektor miatt túl ok motorhő érheti ott az injektort
4/7 anonim ![*](//static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](//static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](//static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](//static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
válasza:
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
így megnézve semmi meglepőt nem látok a vízcső az injektorok mellett csatlakozik a motorblokba az injektorokhoz semmi köze így tudták megoldani egy motoron kevesebb helyvan mint egy kocsin
5/7 anonim ![*](//static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](//static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](//static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](//static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
válasza:
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
:)
Ez már 40évvel ezelőtt meg volt a Zsigulikon is.Csak ott értelemszerűen a karburátor szívócsonkján vezették át a hűtővizet.
Nem a hűtés a feladata,hanem a melegítés.Ha a motor eléri az üzemi hőfokot,akkor felmelegíti a hűtővizet.A szívócsonk melegítése segíti az üzemanyag párolgását,így tökéletesebb lesz a beáramló üzemanyag-levegő keverék.
6/7 anonim ![*](//static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](//static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](//static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](//static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
válasza:
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
Bizony, ez itt a lényeg. Mivel az injektorház is a vízkörre van kötve, hamarabb eléri az üzemi hőfokot és - ez fontos! - nagyjából állandó a hőmérséklete. A termosztáttal beállított 85-90 fokos hűtővíz kering körülötte, így ennek is nagyjából ugyanennyi lesz a hőmérséklete tartósan, terheléstől, időjárástól függetlenül. Ez pedig azt jelenti, hogy az injektorsorban és a szívócsonkban létrejövő párolgás a külső körülményektől független, vagyis egyszerűbb számolni vele, mikor tervezik az üzemanyag-ellátó rendszert.
7/7 A kérdező kommentje:
Áhhh Jahh tényleg!!! Mindig azt mondják, hogy ha hideg akkor kicsapódik a falára... :D Kösz srácok, nélkületek nem jöttem volna rá!!!! :D
2010. dec. 27. 19:24
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!